mboost-dp1

hjælp til at sætte undertekster til en dvd film

Gå til bund
Gravatar #1 - Anelguso
6. jul. 2007 12:19
hej jeg har købt en film i danmark men filmen har ikke danske undertekster kan ikke lide at se film uden undertekster så ville spørg om men kunne sætte undertekster i dvden og brænder filmen ned på en dvd skive ???

fidomuh behøves ikke komme og sige det ulovligt :D
Gravatar #2 - fidomuh
6. jul. 2007 12:27

Naar nu du opfordrer saa meget vil jeg paapege at det er ulovligt, men samtidigt fortaelle dig at det godt kan lade sig goere..

google er din ven..
Og bare lige for at citere god forum skik, saa googler man inden man spoerger :)

[spoiler]http://club.cdfreaks.com/showthread.php?t=135193[/spoiler]
Gravatar #3 - Anelguso
6. jul. 2007 12:31
ja det er ulovligt men på den anden side er det ikke fordi jeg har jo købt orginal film vil bare have undertekster på !!!

fidomuh ved du hvordan men kan gøre det jeg har dog prøvet men det lykkedes ikke for mig !!!

DET ENESTE JEG FANDT VAR UNDERTEKST TIL MIN FILM MEN VED IKKE HVORDAN JEG SÆTTER DEN IND I MIN FILM
Gravatar #4 - BurningShadow
6. jul. 2007 12:33

Har du prøvet at følge det link han gav dig?
Gravatar #5 - Anelguso
6. jul. 2007 12:34
JEG HAR PRØVET AT FINDE PÅ GOOGLE UDEN HELD
Gravatar #6 - BurningShadow
6. jul. 2007 12:37

Jamen for pokker da, følg dog for satan det link! Det fører direkte til er en detaljeret guide.

Han fortalte dig, at du burde bruge google, men samtidig gav han dig et link til en guide, så du ikke behøver google det.
Gravatar #7 - fidomuh
6. jul. 2007 23:42
#4/6

Det er ret skraemmende at han stadig ikke har laest mig link.

Jeg pointerer bare at det er ulovligt for at vaere sikker paa at du ved det.
Og det er ogsaa for at soerge for at newz.dk ikke skal staa til ansvar hvis nu der er nogen der whiner..

Marker den roede boks, saa finder du svaret.. Det var svar nummer 2 paa google, og det ser ret nemt ud :)

http://club.cdfreaks.com/showthread.php?t=135193

Ioevrigt.. Caps Lock er ikke "cruise control for COOL" ... :)
( For alle os bash.org freaks derude.. )

Fadoel og skaal til dig ogsaa..
/me besvimer paa gulvet
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login