mboost-dp1

Har angivet forkert partition. hjælp!

Gå til bund
Gravatar #1 - DMadsen
9. aug. 2007 13:01
Goddag allesammen! :)

I en rus af søvnmangel og kedsomhed har jeg desværre dummet mig :(

Jeg fandt ud af jeg havde 28 gb ubenyttet plads på min harddisk, og ville selvfølgelig udnytte dem. Så har jeg desværre kommet til at vælge den som min primære partision, hvilket jo har bevirket at min computer nu ingen ting vil. Der er jo intet windows :S

Hvad kan jeg gøre?! Jo! Ifølge microsoft skulle jeg kunne sætte min XP cd i og boote fra den, og derfra ændre primær partition, men dette virker ikke...

HJÆLP?!

tak :)
Gravatar #2 - DMadsen
9. aug. 2007 13:02
--test-- --test-- --test--
Gravatar #3 - OBenned
9. aug. 2007 13:14
Du skulle gerne kunne vælge en anden primær disk under disk håndteringen...

Prøv evt. at slette den partion du lige har lavet og se om det så kan lade sig gøre
Gravatar #4 - DMadsen
10. aug. 2007 07:27
#3: Problemet er at jeg slet ikke kan komme ind i windows. Ganske kort efter jeg dummede mig dukkede BSOD op, og død var den :/
Gravatar #5 - MiniatureZeus
10. aug. 2007 13:43
Hvad med fejlsikret tilstand?
Gravatar #6 - gentox
10. aug. 2007 14:11
Hiren's BootCD burde kunne hjælpe.

Den har flere patition programmer, der gerne skulle kunne ændre på hvilken partition, harddisk der er den primære.

Problemet er at den er lavet uden accept fra dem der har produceret de programmer der er på skiven. Så den falder ind under kategorien warez, selvom den er yderst brugbar.

Du kan se hvad der ligger på skiven her:
http://www.hiren.info/pages/bootcd

Hvis du er interesseret kan jeg give dig en PM, med hvor og hvordan den kan hentes.

Glemte at nævne Ultimate Boot CD, som skulle være noget mere ren, og også nemmere at få fat i. programmerne på den er sikkert lige så anvendelige, som dem på Hiren’s Boot CD.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login