mboost-dp1
Hacking af Parabol
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Er der nogle herinde som ved hvordan man kan hacke en parabol til at modtage CanalDigital og Viasat, som man rigtigt skal købe sig rettigheder til.
Du spørger altså om, hvordan man kan se viasat og Canal Digital uden at betale for det?
Umiddelbart kan du ikke hacke en parabol, for hvad skal du hacke? Det er jo bare et stykke plastik med en lille modtager på.
Derimod skal du igang med selve boksen som du køber hos CanalDigital og Viasat.
Men du ved vel godt dette forum måske ikke lige er det rette at spørge i ik, primært fordi at det er hamrende ulovligt det du gerne vil, er det som jeg tror.
Umiddelbart kan du ikke hacke en parabol, for hvad skal du hacke? Det er jo bare et stykke plastik med en lille modtager på.
Derimod skal du igang med selve boksen som du køber hos CanalDigital og Viasat.
Men du ved vel godt dette forum måske ikke lige er det rette at spørge i ik, primært fordi at det er hamrende ulovligt det du gerne vil, er det som jeg tror.
svjv er Videoguard (Viasat) ikke cracket, og jeg tvivler på at du har evnerne... no offence, men så havde du nok ikke stillet spørgsmålet.
Og jeg skulle hilse at sige fra en programmør hos NDS at de er gode til deres lort.
Conax (Canal Digital) er vist nok knækket (der var noget med at Canal Digital beskyldte NDS for at have reverse engineered deres kort med et elektron mikroskop). Jeg synes dog også jeg har hørt noget om at de har skiftet system eller vil skifte..
Og jeg skulle hilse at sige fra en programmør hos NDS at de er gode til deres lort.
Conax (Canal Digital) er vist nok knækket (der var noget med at Canal Digital beskyldte NDS for at have reverse engineered deres kort med et elektron mikroskop). Jeg synes dog også jeg har hørt noget om at de har skiftet system eller vil skifte..
Hvis man vil cracke et krypteringssystem i en chip du ikke kan aflæse er mulighederne:
1. Find en svaghed i chippen.
2. Spar op til et elektron mikroskop.
3. Sammenlign en kodet frame med en dekodet frame og brug hjernen som NSA ville gøre det.
4. Betal den lille sjat penge det koster at se satellit TV.
1. Find en svaghed i chippen.
2. Spar op til et elektron mikroskop.
3. Sammenlign en kodet frame med en dekodet frame og brug hjernen som NSA ville gøre det.
4. Betal den lille sjat penge det koster at se satellit TV.
Ja, det er ulovligt.. Det ved jeg.. Men jeg har på intet tidspunkt skrevet "at jeg ville", men blot "hvordan og hvorledes"..
Men hvis nogle tøver med at svare herinde, kan de da bare tilføje min MSN: [email protected]
Men hvis nogle tøver med at svare herinde, kan de da bare tilføje min MSN: [email protected]
Hvad mener du?
[email protected] er en email jeg bruger til ting og sager, hvor jeg er i tvivl om hvilken email jeg skal bruge.. Du kan bare tilføje den..
Hvad mener du?
[email protected] er en email jeg bruger til ting og sager, hvor jeg er i tvivl om hvilken email jeg skal bruge.. Du kan bare tilføje den..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.