mboost-dp1

Dansk IP

Gå til bund
Gravatar #1 - Mollemand42
15. jun. 2007 15:06
Hejsa,

Jeg sidder i Sverige og skal bruge et dansk IP at surfe fra. Findes der en dansk service tilsvarrende relakks.com, hvor man kan få IP tunnel til dk?
Gravatar #2 - holmen
15. jun. 2007 16:32
http://www.proxy.org måske. Brugte den da de spærrede pandora fra alle andre end amerikanske brugere. Har dog ikke brugt den i et stykke tid nu...

Må tilstå at jeg ikke har undersøgt om der er en DK proxy...
Gravatar #3 - Derfor
15. jun. 2007 17:12
Er godt nok ikke gratis, men der er den her.
Gravatar #4 - siliankaas
15. jun. 2007 18:42
#1 Har du ikke en kammi her i DK, du kan surfe igennem?

At forstå på den måde du kalder ind til en VPN server og surfer den vej?

Er godt med på at det vil være stærkt begrænset til den hastighed din kammerat har, men hvis du "kun" skal surfe gør det vel knap så meget???
Gravatar #5 - Mollemand42
15. jun. 2007 18:59
#2 tak, men jeg så ingen DK proxy på listen...

#3 Super, men hvordan gør jeg med opsætningen? Jeg er ikke nogen ørn på net-opsætning, og er ikke sikker på hvordan jeg finder en dk proxyserver?

#4 Jo, jeg har et par stykker, men jeg skal streame Le Mans, som af en meget åndsvag grund ikke bliver sendt i Sverige. Jeg kan få det fra Sputnik, men kund hvis jeg har dansk IP ... Der er ingen af mine pals i dk som kan levere båndbreden jeg har brug for.
Gravatar #6 - MiniatureZeus
15. jun. 2007 20:06
Kan du ikke tage eurosport?
Gravatar #7 - gentox
15. jun. 2007 20:12
Er jo ikke det han søger, da det han søger er en hurtig dansk IP Proxy at gemme sig bagved, mens det du henviser til er et software filter som spærrer for alt det som skolebørn ikke skal se på nettet, mens de bliver undervist.
Gravatar #8 - mindzero
15. jun. 2007 20:31
Hvis du ikke finder noget så kan du prøve at kigge her:
http://myp2p.eu/Other.htm

Som du kan se så sendes det på kanalen "Wheels" over programmet TVU. Så hvis du henter det program og så følger linket på siden, så kan du prøve at se det dér.
Gravatar #9 - Mollemand42
15. jun. 2007 22:23
#6 Aye, men bare EuroSport 1, og de sender ikke Le Mans i år + de svenske kommentatorer har besluttet sig for at totalt ignorere danske indsatser, og fokuserer normalt på hvad Mathias Ekström kunne gøre bedre end alle andre. I år skal vi så finde ud af det...

#7 Jeps, et dk IP at gemme mig bag :D

#8 Takker! TVU er en nem løsning på problemet - du redede min weekend!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login