mboost-dp1
Computer genstarter istedet for at slukke.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Heay,
Jeg har fået en problem med min Acer bærbar, som ikke vil slukke mere. Den lukker fint ned og slukker helt, men efter 2-3 sekunder tænder den igen og booter op.
Den eneste måde jeg p.t. kan få min computer slukket på er ved at sætte den til at hypernate.
Nogen der kender dette problem?
Jeg har fået en problem med min Acer bærbar, som ikke vil slukke mere. Den lukker fint ned og slukker helt, men efter 2-3 sekunder tænder den igen og booter op.
Den eneste måde jeg p.t. kan få min computer slukket på er ved at sætte den til at hypernate.
Nogen der kender dette problem?
#3 - Den gør det selvom skærmen står åben. Den har ikke altid gjort det, men er pludselig begyndt på det. Jeg har ikke ændret på noget i BIOS eller i windows strømstyring. Men jeg vil lige kigge lidt rundt i BIOS :)
#4 - Okay, håber dog ikke jeg skal igang med det, men jeg kigger lige om der findes en opdatering.
#4 - Okay, håber dog ikke jeg skal igang med det, men jeg kigger lige om der findes en opdatering.
#6 - Jeg tror du har fat i noget af det rigtige der.
Jeg tog netstikket ud og slukkede maskinen. Derefter stod den slukket i 15 mins og så satte jeg stikket i og efter 10 sekunder tænder den af sig selv.
Jeg har kigget i BIOS men det eneste jeg kan finde er "Network Boot" som er disabled.
Jeg tog netstikket ud og slukkede maskinen. Derefter stod den slukket i 15 mins og så satte jeg stikket i og efter 10 sekunder tænder den af sig selv.
Jeg har kigget i BIOS men det eneste jeg kan finde er "Network Boot" som er disabled.
Spørgsmålet er vel mere hvorfor den får tilsendt WOL beskeder, hvad er der ellers på dit netværk?
Men du burde da kunne slå det fra i BIOS. Ellers er det måske en jumper, men lyder underligt på en bærbar.
Men du burde da kunne slå det fra i BIOS. Ellers er det måske en jumper, men lyder underligt på en bærbar.
Under Enhedshåndtering skal du ind på netkortets indstillinger og slå Wake On Lan fra - mener det er under fanebladet avanceret. Har før haft lignende problem :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.