mboost-dp1

[b]HJÆLP - er desperat[/b]

Gå til bund
Gravatar #1 - roufin
4. dec. 2007 00:33
Har brugt hele dagen på en lorte svær biologirapport, der efterhånden havde rundet en del sider. Har troligt trykket gem hele dagen og den har fint vist, at den har gemt. Lukkede for i dag, men ville så lige lægge den op på skolens fælles netværk - og så er det den er væk. PIST FUCKING VÆK! Sidder virkelig og prøver holde mig tilbage fra ikke smadre min computer.

Har søgt.
Den er ikke i skraldespanden.
Forsøgte at gemme en anden fil som jeg har gemt denne, den blev gemt i noget der hed lokale indstillinger -> temporary internet files -> og så nogle mærkelige koder.

Er den gone for good - eller er der noget at gøre?!

Det er fandme lidt af streg i regningen.

Håber en med teknisk snilde kan redde mig?
Gravatar #2 - Dreadnought
4. dec. 2007 05:31
Har du prøvet at starte tekstprogrammet og se om den siger noget om en backup?
Gravatar #3 - Azuria
4. dec. 2007 05:52
Prøv at åbn tekst programmet, og så vælg sidst åbnede filer. :-)
Gravatar #4 - MiniatureZeus
4. dec. 2007 07:34
Hvis den har gemt sig i Temporary Internet Files, så kan det jo ske at indholdet er blevet slettet, så snart #1 har lukket Internet Explore ned, hvis han har indstillet det sådan.

Der er dog stor sandsynlighed for, at det ikke er slettet for evigt, og du kan sikkert bruge GetDataBackForNTFS eller et lign. program til at få det tilbage, hvis du ikke kan finde det, ved hjælp af #3s metode.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login