mboost-dp1
Ydelsesforskel på torrent-klienter?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Well, af dem jeg har prøvet har µTorrent været den der bruger færrest ressourcer, og den kan alt hvad jeg har haft brug for.
#3 Det tvivler jeg på. Materialet kommer jo fra de kilder som trackeren oplyser. En anden klient kan ikke på magisk vis fremtrylle flere kilder.
Som en sidenote vil jeg også anbefale uTorrent.
Som en sidenote vil jeg også anbefale uTorrent.
Well bittornado er skrever i python, hvilket jo allerede giver et perfomanace drop der...
Og ja det kan godt lade sig gøre at få en torrent klient til at køre hurtigere, ved ikke helt at overholde protokollen og lign..
Men det er generelt rimlig usundt for swarmen og kan derfor ikke anbefales, men hvis du skal bruge en hurtig let klient vil jeg da klart også anbefale µTorrent.
Og ja det kan godt lade sig gøre at få en torrent klient til at køre hurtigere, ved ikke helt at overholde protokollen og lign..
Men det er generelt rimlig usundt for swarmen og kan derfor ikke anbefales, men hvis du skal bruge en hurtig let klient vil jeg da klart også anbefale µTorrent.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.