mboost-dp1
XP eller Windows server v.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hey
er ikke lige en haj til det her, men en kammerat bilder mig ind at det er bedre at køre med windows server version end xp.
spiller en del, og ellers normalt brug.
har installeret det, men er ikke særlig tryg ved det.
Nogen der har erfaring med det og kan overbevise mig om det er godt, eller at jeg skal skifte tilbage til _XP_. so far kun 1 problem med systemet.
tak :)
er ikke lige en haj til det her, men en kammerat bilder mig ind at det er bedre at køre med windows server version end xp.
spiller en del, og ellers normalt brug.
har installeret det, men er ikke særlig tryg ved det.
Nogen der har erfaring med det og kan overbevise mig om det er godt, eller at jeg skal skifte tilbage til _XP_. so far kun 1 problem med systemet.
tak :)
ja, det er det, hvis man har meget tid tilovers. har ahft det, men meget af tiden gik med at få spillene til at virke.... den tid kunne jeg have brugt på at spille.
Windows Server er pussigt nok bedst til server brug.
Der er en hel del udviklere som bruger Windows Server, fordi de ikke har brug for så meget flim flam og alligevel skal teste med IIS & ASP.NET, SQLServer etc..
Der er også nogle erfarne Windows brugere som foretrækker Windows Server standard konfigurationen, hvor man selv skal enable det man skal bruge.
Windows Server i 32 bit understøtter mere end 4 GB RAM via PAE.
Men for den helt almindelige Windows bruger er XP/Vista nok både bedre og ihvertfald billigere end 2003/2008.
Windows Server er pussigt nok bedst til server brug.
Der er en hel del udviklere som bruger Windows Server, fordi de ikke har brug for så meget flim flam og alligevel skal teste med IIS & ASP.NET, SQLServer etc..
Der er også nogle erfarne Windows brugere som foretrækker Windows Server standard konfigurationen, hvor man selv skal enable det man skal bruge.
Windows Server i 32 bit understøtter mere end 4 GB RAM via PAE.
Men for den helt almindelige Windows bruger er XP/Vista nok både bedre og ihvertfald billigere end 2003/2008.
Addendum til "Windows Server er pussigt nok bedst til server brug."
men omvendt med lidt konfigurering er det også en ganske udmærket stabil spille/work platform. Diverse spil i den lavere ende, kan dog have lidt installations og afviklings problemer (de er dog i mindre tal).
Hvis du er nørd så "nørder" du med det ellers hold dig til xp.
men omvendt med lidt konfigurering er det også en ganske udmærket stabil spille/work platform. Diverse spil i den lavere ende, kan dog have lidt installations og afviklings problemer (de er dog i mindre tal).
Hvis du er nørd så "nørder" du med det ellers hold dig til xp.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.