mboost-dp1

World of Warcraft - Teamspeak server

Gå til bund
Gravatar #1 - mjepsen
19. okt. 2009 07:46
Hejsa alle derude, jeg har fundet en teamspeak server på Warcraftx.dk.. alle dem der spiller world of warcraft og gerne vil have en gratis teamspeak server, til deres guild eller andet, så kan i bare kontakte warcraftx.dk supporten, havde en god oplevelse med dem, og nu mig og min guild kører teamspeak server hos dem gratis .. ville bare lige fortælle dette videre, håber jeg møder nogen af jer derinde (:

- MJespen
Gravatar #2 - XorpiZ
19. okt. 2009 08:25

Sig mig - tror du vi er idioter?

Domæne: warcraftx.dk
IDN: warcraftx.dk
Status: Aktivt
Oprettet: 16. september 2009
Registrant:
Bruger-id: MJ7801-DK
Navn: Martin Jepsen
Adresse: Vonsildvej 80
Postnr. & By: 6000 Kolding
Land: Danmark
Telefonnummer: +45 53145399
Gravatar #3 - fidomuh
19. okt. 2009 08:27

"Ja" ? :)

Eller ogsaa ved han ikke hvad 'host' kommandoen goer.
Gravatar #4 - cyandk
19. okt. 2009 08:41
Godt "fundet" :D
Gravatar #5 - terracide
19. okt. 2009 08:44
#2:
Han antager nok at WoW spillere er idioter...hvilket ikke er helt skudt ved siden af ;)
Gravatar #6 - mjepsen
19. okt. 2009 08:44
Hvad snakker i om?
Gravatar #7 - paradise_lost
19. okt. 2009 08:46
#6 At du har "fundet" en teamspeak server på dit eget site/domæne
Gravatar #8 - mjepsen
19. okt. 2009 08:47
Øh, det er sku ikke mit .. ham der oppe hedder Martin ...
Gravatar #9 - terracide
19. okt. 2009 08:49
(Wow-spillere er touchy...hæhæ...like I care *G*)

Nu da "the plot has thickened"...hvem er idioten så?

Stay tuned...*host*
Gravatar #10 - mjepsen
19. okt. 2009 08:50
hvem og hvad? ;b kender ikke ham der har siden .. bruger bare deres teamspeak
Gravatar #11 - gnаrfsan
19. okt. 2009 08:51
mjepsan (1) skrev:
så kan i bare kontakte warcraftx.dk supporten, havde en god oplevelse med dem

Ja, det er jo lige sådan, gennemsnitsbrugeren ville formulere sig...
Gravatar #12 - XorpiZ
19. okt. 2009 08:51
Så det er helt tilfældigt, at dit brugernavn er (var) MJepsen og siden er registreret af Martin Jepsen - og at din første post er en reklame for omtalte side.

Det virker lidt suspekt...
Gravatar #13 - mjepsen
19. okt. 2009 08:57
Eh, mener du med var? har postet nogle nyheder omkring webhoteller herinde, så fandt jeg warcraftx.dk her forleden, og oprettede mig som bruger, og joinede deres teamspeak, men jeg havde nogle problemer med at oprette et nyt slot til mig og min guild, så jeg tænkte at jeg ville fortælle jer hvordan jeg gjorde
Gravatar #14 - mjepsen
19. okt. 2009 08:57
og hedder stadig ikke martin :/
Gravatar #15 - gnаrfsan
19. okt. 2009 08:59
Nej, du hedder Morten Johannes, og opretter en bruger, der hedder MJepsen... Right.
Gravatar #16 - mjepsen
19. okt. 2009 09:00
Hvad hedder du så hvis du laver en bruger der hedder gnarfsan?
Gravatar #17 - gnаrfsan
19. okt. 2009 09:01
mjepsen (16) skrev:
Hvad hedder du så hvis du laver en bruger der hedder gnarfsan?

Gnarfsan er et nickname. Du skal sgu ikke bilde mig ind at MJepsen er.
Gravatar #18 - Norrah
19. okt. 2009 09:02
Epsen er en "sampling mechanism" på tysk.
Så jeg satser på han elsker techno remixene af Michael Jacksons
Gravatar #19 - gnаrfsan
19. okt. 2009 09:03
Norrah (18) skrev:
Epsen er en "sampling mechanism" på tysk.
Så jeg satser på han elsker techno remixene af Michael Jacksons

Og helt tilfædigt passer det med navnet på ejeren af teamspeak serveren. Sikken et sammentræf :)
Gravatar #20 - mjepsen
19. okt. 2009 09:04
Altså nu er det sådan at jeg kalder mig MJepsen i alle former for forums, M - Morten J - Johannes Epsen - Micheal jackson
Gravatar #21 - mjepsen
19. okt. 2009 09:05
Ejeren? jeg sidder på deres teamspeak ja men ikke som ejer? .. Jeg gider altså ikke discutere det her mere ...

Gravatar #22 - Kris
19. okt. 2009 09:08
fail.
Gravatar #23 - XorpiZ
19. okt. 2009 09:32
mjepsen (21) skrev:
Ejeren? jeg sidder på deres teamspeak ja men ikke som ejer? .. Jeg gider altså ikke discutere det her mere ...

Det er sjovt, at der er to indlæg i dit - undskyld, deres - forum. Det ene er et spørgsmål, og det andet er dig, der vejleder vedkommende i, hvordan han skal bruge siden. :D
Gravatar #24 - gnаrfsan
19. okt. 2009 09:36
XorpiZ (23) skrev:
Det er sjovt, at der er to indlæg i dit - undskyld, deres - forum. Det ene er et spørgsmål, og det andet er dig, der vejleder vedkommende i, hvordan han skal bruge siden. :D

Du har helt misforstået det. MJepsen på warcraftx.dk er en anden person, der tilfældigvis har samme brugernavn.
Gravatar #25 - trylleklovn
19. okt. 2009 09:37
http://warcraftx.dk/index.php/component/option,com...

Og han hedder tilfældigvis Martin Jepsen.
Gravatar #26 - Makey
19. okt. 2009 10:02
Han er tydeligvis skizofren. Det forklarer også hans doublepost (#20, #21), men det må i sq ikke fortælle ham. Han vil hårdnakket påstå at, alt efter hvilken en af ham i kommer til at tale med, at det ikke er ham der har skrevet det andet indlæg.
Gravatar #27 - Thalion
19. okt. 2009 12:27
terracide (5) skrev:
#2:
Han antager nok at WoW spillere er idioter...hvilket ikke er helt skudt ved siden af ;)

terracide (9) skrev:
(Wow-spillere er touchy...hæhæ...like I care *G*)

Nu da "the plot has thickened"...hvem er idioten så?

Stay tuned...*host*

Touchy? Men ja det meste af WoW playerbasen er en flok retarderede mennesker, der kun kan meget få engelske ord som plix, plz, epix og noob. Ja hvorfor jeg stadig spiller det aner jeg ikke...
Gravatar #28 - gnаrfsan
19. okt. 2009 12:40
Thalion (27) skrev:
Touchy? Men ja det meste af WoW playerbasen er en flok retarderede mennesker, der kun kan meget få engelske ord som plix, plz, epix og noob. Ja hvorfor jeg stadig spiller det aner jeg ikke...

Find et ordentligt guild ;)
Der er masser af helt almindelige mennesker på min server, men de skriver ikke meget i trade chatten. Derfor er det kun idioterne, man ser.
Ledelsen i mit guild: En virksomhedsejer, en byrådspolitiker, to programmører, en sygeplejerske, en skolelærer og to ukendte.
Gravatar #29 - Makey
19. okt. 2009 13:41
gnarfsan (28) skrev:
Ledelsen i mit guild: En virksomhedsejer, en byrådspolitiker, to programmører, en sygeplejerske, en skolelærer og to ukendte.

Og resten?
Gravatar #30 - gnаrfsan
19. okt. 2009 13:52
Makeybussines (29) skrev:
Og resten?

Allesammen personer mellem 18 og 54 år, valgt udfra personlighed. Jeg kender ikke deres stillinger. Hovedparten er over 30. Det er mig, der rekrutterer og jeg tager kun personer, jeg gider at spille med.
Gravatar #31 - GormDK
19. okt. 2009 18:10
For mig falder sandsynligheden her:

mjepsen (20) skrev:
Altså nu er det sådan at jeg kalder mig MJepsen i alle former for forums, M - Morten J - Johannes Epsen - Micheal jackson

Hvor kommer Michael Jackson fra hvis MJ står for Morten Johannes?
Gravatar #32 - Makey
19. okt. 2009 19:10
R.I.P. MJ

Jer alle tre
Gravatar #33 - Thalion
19. okt. 2009 19:23
gnarfsan (28) skrev:
Find et ordentligt guild ;)
Der er masser af helt almindelige mennesker på min server, men de skriver ikke meget i trade chatten. Derfor er det kun idioterne, man ser.

Ja... ved det godt... Men jeg render bare rundt og laver meget lidt, så har svært ved at finde et guild hvor folk kan finde ud af at spille spillet og samtidigt ikke tager det særligt højtideligt...
Gravatar #34 - ignuz
19. okt. 2009 19:41
Jeg vil foreslå dig et tidligere seriøst raiding guild som nu blot "hænger ud". Disse er dog utrolig sværre at komme ind i da de intet gør ud af recruitment, men lav nogle pug grps med dem osv. og lær dem at kende, så skal de nok være venlige at tage dig ind.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login