mboost-dp1
World of Warcraft - Teamspeak server
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hejsa alle derude, jeg har fundet en teamspeak server på Warcraftx.dk.. alle dem der spiller world of warcraft og gerne vil have en gratis teamspeak server, til deres guild eller andet, så kan i bare kontakte warcraftx.dk supporten, havde en god oplevelse med dem, og nu mig og min guild kører teamspeak server hos dem gratis .. ville bare lige fortælle dette videre, håber jeg møder nogen af jer derinde (:
- MJespen
- MJespen
#6 At du har "fundet" en teamspeak server på dit eget site/domæne
Eh, mener du med var? har postet nogle nyheder omkring webhoteller herinde, så fandt jeg warcraftx.dk her forleden, og oprettede mig som bruger, og joinede deres teamspeak, men jeg havde nogle problemer med at oprette et nyt slot til mig og min guild, så jeg tænkte at jeg ville fortælle jer hvordan jeg gjorde
mjepsen (21) skrev:Ejeren? jeg sidder på deres teamspeak ja men ikke som ejer? .. Jeg gider altså ikke discutere det her mere ...
Det er sjovt, at der er to indlæg i dit - undskyld, deres - forum. Det ene er et spørgsmål, og det andet er dig, der vejleder vedkommende i, hvordan han skal bruge siden. :D
XorpiZ (23) skrev:Det er sjovt, at der er to indlæg i dit - undskyld, deres - forum. Det ene er et spørgsmål, og det andet er dig, der vejleder vedkommende i, hvordan han skal bruge siden. :D
Du har helt misforstået det. MJepsen på warcraftx.dk er en anden person, der tilfældigvis har samme brugernavn.
terracide (5) skrev:#2:
Han antager nok at WoW spillere er idioter...hvilket ikke er helt skudt ved siden af ;)
terracide (9) skrev:(Wow-spillere er touchy...hæhæ...like I care *G*)
Nu da "the plot has thickened"...hvem er idioten så?
Stay tuned...*host*
Touchy? Men ja det meste af WoW playerbasen er en flok retarderede mennesker, der kun kan meget få engelske ord som plix, plz, epix og noob. Ja hvorfor jeg stadig spiller det aner jeg ikke...
Thalion (27) skrev:Touchy? Men ja det meste af WoW playerbasen er en flok retarderede mennesker, der kun kan meget få engelske ord som plix, plz, epix og noob. Ja hvorfor jeg stadig spiller det aner jeg ikke...
Find et ordentligt guild ;)
Der er masser af helt almindelige mennesker på min server, men de skriver ikke meget i trade chatten. Derfor er det kun idioterne, man ser.
Ledelsen i mit guild: En virksomhedsejer, en byrådspolitiker, to programmører, en sygeplejerske, en skolelærer og to ukendte.
gnarfsan (28) skrev:Find et ordentligt guild ;)
Der er masser af helt almindelige mennesker på min server, men de skriver ikke meget i trade chatten. Derfor er det kun idioterne, man ser.
Ledelsen i mit guild: En virksomhedsejer, en byrådspolitiker, to programmører, en sygeplejerske, en skolelærer og to ukendte.
Ja... ved det godt... Men jeg render bare rundt og laver meget lidt, så har svært ved at finde et guild hvor folk kan finde ud af at spille spillet og samtidigt ikke tager det særligt højtideligt...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.