mboost-dp1
Word og overskrifter
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
newz-Wraith (1) skrev:Nogen der ved hvordan man i Word kan indsætte en overskrift/mellemoverskrift etc.. således at selve skriften er hvid, men 'bjælken'/resten af linjen ud er farvet f.eks. blåt... Det skal se pænt ud by the way...
Mvh.
Wraith
Er ikke sikker på du kan gøre det automatisk, altså som en del af formateringen, men du kan i hvert gøre sådan, så skrifttypen er hvid og baggrunden er den farve du ønsker. Du skal så bare være opmærksom på, at du skal placere et nbsp ved det punkt hvor du vil have bjælken skal gå til.
newz-Wraith (1) skrev:Nogen der ved hvordan man i Word kan indsætte en overskrift/mellemoverskrift etc.. således at selve skriften er hvid, men 'bjælken'/resten af linjen ud er farvet f.eks. blåt... Det skal se pænt ud by the way...
Undskyld, men hvad?
Jeg kan sikkert godt hjælpe dig, men du må gerne uddybe, hvad du præcist mener. Du vil have skriften til at være hvid, men hvad mener du med "'bjælken'/resten af linjen ud er farvet f.eks. blåt"?
Alrekr (7) skrev:I morgen aften, i Odense, kl. 23. Husk femidom.
Kan ikke imorgen, har en date med vandfarven.. Vi skal udveklse Ritter Sport og andre sjove ting..
#9 Det ville hjælpe lidt hvis du gad oplyse hvilken version af Office du bruger, men i 2007 er det under fanebladet "Indsæt" du kan redigere sidehoved / sidefod.
Når du så er i færd med at redigere sidehovedet eller sidefoden, kan du vælge, at der skal være en "Speciel første side".
Hvor indstillingen præcist gemmer sig i tidligere versioner af Office kan jeg ikke huske.
Et billede siger mere end 1000 ord ;-)
Når du så er i færd med at redigere sidehovedet eller sidefoden, kan du vælge, at der skal være en "Speciel første side".
Hvor indstillingen præcist gemmer sig i tidligere versioner af Office kan jeg ikke huske.
Et billede siger mere end 1000 ord ;-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.