mboost-dp1
WinXP tablet installation via USB-stick?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Jeg har fået min fars gamle tablet PC (HP tc4200), hvor harddisken er wiped clean. Jeg har ikke WinXP tablet skiven, men licens sidder stadig på computeren. Og det ser dog ikke ud til at HP er så flinke at levere andet end drivere.
En hurtig søgning på google og min alternative favorit, gav ikke noget resultat.
Er der nogen der ligger inde med en skive til sådan et apparat?
Og hvordan får man fikset en USB-stick fra en CD?
En hurtig søgning på google og min alternative favorit, gav ikke noget resultat.
Er der nogen der ligger inde med en skive til sådan et apparat?
Og hvordan får man fikset en USB-stick fra en CD?
Ubuntu kører ganske udemærket på den. Der mangler dog support for de ekstra knapper der sidder på den. Og et skærmtastatur.
Dreadnought (1) skrev:Og hvordan får man fikset en USB-stick fra en CD?
Der findes værktøjer til det formål, men spørgsmålet er om pc'en understøtter boot fra usb. Man skal ikke så langt tilbage før de ikke kunne det. Prøv at søge efter USB prep, makebootable og unetbootin. Ellers må du enten installere via ekstern DVD-drev eller direkte fra harddisken. Edit: Opdager lige du har fået tips herom i #2.
Dreadnought (3) skrev:Godt så, så mangler jeg bare en tablet installations-CD
Well, hvis du er den retmæssige ejer af licensen, kan det måske retfærdiggøres at downloade en WinXP tablet edition fra et af de "mørke" områder på nettet.
#6 Ja, den understøtter skam USB-boot. Det er sådan jeg har fået Ubuntu på den. ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.