mboost-dp1
WinVista og kopi af Office
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
#1, Ja, du kan godt, men det er ikke lovligt, og derfor ikke noget vi kan eller vil hjælpe med at gøre.
Dette er ikke et hacker forum, og hvis du nu gerne vil have lige precist MS Office hvorfor så ikke bruge de 820 kr, det koster, hvis du er studerende, eller 1121 kr, hvis du vil have en standart udgave. ?
Hvis du ikke er interessseret i at betale for dit software, er der andre alternativer, Wordpad, eller Open Office... :)
Dette er ikke et hacker forum, og hvis du nu gerne vil have lige precist MS Office hvorfor så ikke bruge de 820 kr, det koster, hvis du er studerende, eller 1121 kr, hvis du vil have en standart udgave. ?
Hvis du ikke er interessseret i at betale for dit software, er der andre alternativer, Wordpad, eller Open Office... :)
Du burde nok bare hente OpenOffice på [url=www.openoffice.org]openoffice.org[/url]
OpenOffice er en tro kopi af office og helt gratis... den virker optimalt, jeg har de faktisk selv.
Du skal bare huske at sætte den til at gemme i Microsoft's filtyper, for ellers kan du ikke bruge dine dokumenter med normaler office på en anden com :D
OpenOffice er en tro kopi af office og helt gratis... den virker optimalt, jeg har de faktisk selv.
Du skal bare huske at sætte den til at gemme i Microsoft's filtyper, for ellers kan du ikke bruge dine dokumenter med normaler office på en anden com :D
#11 - Nej det regnede jeg også med... Men skal man bare bruge sin office pakke til at skrive nogle tekster, lave et budget på regneark og lave et par ppt slides så er openoffice mere end rigelig..
Desuden kan jeg kun anbefale openoffice til fysik afleveringer da dens formular opbygger er særdeles god!
Desuden kan jeg kun anbefale openoffice til fysik afleveringer da dens formular opbygger er særdeles god!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.