mboost-dp1
Windows XP
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Jeg har købt en Fujitsu-Siemens Xi 1546 for noget tid siden, med Home Edition medfølgende. Men jeg vil så gerne bruge Pro i stedet, men den bliver ved med at sige at der ikke findes nogen harddisk på computeren. Jeg har fundet den driver jeg skal bruge for at finde mine harddiske, men da jeg ikke har noget Floppy drev så kan jeg ikke installere driverne. Jeg har også prøvet med nLite og smide driverne ind i selve installationen men uden held. Er der andre bud på hvad jeg kan gøre.
Ja for jeg har prøvet med nLite, men dog ikke med andre lignede programmer, det kan dog være at dette vil hjælpe på mit problem.
Jo jeg har skam prøvet de bud i kommer med, men dog stadig uden held. Men ved at bruge et andet program end nLite så ville XP installationen godt registrere mine harddiske. Men mange tak for jeres hjælp. Men det hed vist et eller andet med Windows ISO Maker tror jeg, kan ikke lige huske det..
Kan du ikke bare tage driverne fra din medfølgende Home Edition skive og smide over på din XP Pro skive via. nLite.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.