mboost-dp1
Windows Vista Business god nok til gaming ?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Ja overskriften siger næsten det hele.
Jeg har lige anskaffet mig en hel ny com som jeg har bygget fra bunden af, og nu mangler jeg bare et operativ system. Jeg skal kun bruge computeren til spil som Crysis, Wow, og nyere. Èn af mine venner har en Windows Vista Business 64 bit system CD jeg godt må låne, så er spørgsmålet om det er godt nok til spil ? (har checket at 64 bit sagtens kan køre i mit system)
Eller skal man have et andet system som passer bedre til de spil jeg skrev?
Er forskellen fra f.eks. Business 64 bit til Home Primium 64 bit så lille i spil at det kan betale sig at låne Busniess, og derfor ikke gå ud og købe et andet system selv ?
PÅ forhånd tak
Jeg har lige anskaffet mig en hel ny com som jeg har bygget fra bunden af, og nu mangler jeg bare et operativ system. Jeg skal kun bruge computeren til spil som Crysis, Wow, og nyere. Èn af mine venner har en Windows Vista Business 64 bit system CD jeg godt må låne, så er spørgsmålet om det er godt nok til spil ? (har checket at 64 bit sagtens kan køre i mit system)
Eller skal man have et andet system som passer bedre til de spil jeg skrev?
Er forskellen fra f.eks. Business 64 bit til Home Primium 64 bit så lille i spil at det kan betale sig at låne Busniess, og derfor ikke gå ud og købe et andet system selv ?
PÅ forhånd tak
Performance mæssigt er der jo ikke den store forskel fra business til home premium.. Bare sørg for at det er en LOVLIG version du kan opdatere...
Forskellen på de forskellige Vista versioner er ikke Performence, men hvad de indeholder program messigt, som #5 også nævner... har Ultimate f.eks. Media Center i, som Business ikke har osv.
Jeg køre selv med Vista Business, og det er både med Crysis, WoW, FEAR, ect, uden problemer. :o)
Jeg køre selv med Vista Business, og det er både med Crysis, WoW, FEAR, ect, uden problemer. :o)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.