mboost-dp1

Windows Vista beta

Gå til bund
Gravatar #1 - Malthe-man
20. nov. 2006 09:33
Skal man have den oprindelige beta installeret, før man kan installere RC1? Eller kan man benytte den som en clean install?
Gravatar #2 - buch
20. nov. 2006 10:11
Du kan godt bare installere rc1 uden at have noget installeret før.

Hvorfor ikke hente rc2?
Gravatar #3 - Bornslippy
20. nov. 2006 10:22
Lidt sent at begynde at installere RC builds...

Tak for RTM Microsoft
Gravatar #4 - Derfor
20. nov. 2006 20:13
#3 Nej det kan man da stadig, kunne jeg da i forgårs ?
Gravatar #5 - kinaholm
20. nov. 2006 21:34
ja, men det giver ingen mening at gøre det :P
Gravatar #6 - Malthe-man
20. nov. 2006 23:07
Tak for svaret. Anede faktisk ikke at RC2 var kommet ud. :-)
Gravatar #7 - Bornslippy
21. nov. 2006 00:31
#6:
Vista er færdigt (RTM)... og RC2 er også ved at være noget tid siden.
Men den kørte faktisk bedre end RTM gør for mig...

Hvis jeg lader computeren stå i et stykke tid uden at rører den, mister Vista RTM forbindelse til nettet og så er jeg nød til at genstarte Network Connection Servicen for at få den tilbage, og den begynder også at gå virklig virklig langsomt efter det, det som om den har opslugt alle ressourcer, også begynder det ene program at fejle efter det andet
(Sidebar.exe has stopped working, Explorer has stopped working, Internet Explorer has stopped working, etc.),
så i mine øjne er RTM faktisk gået tilbage i performance og stabilitet.
Det var ikke noget jeg oplevede med pre-RC1, RC1 eller RC2 builds...
Gravatar #8 - kinaholm
21. nov. 2006 07:27
#7, hmm, Bornslippy, jeg har kørt med RTM 9 dage nu, og har stadig ikke oplevet nogle af dine problemer, det lyder godt nok mærkeligt .. Bruger den hver dag i skolen og har overhovedet ingen problemer.
Gravatar #9 - Malthe-man
21. nov. 2006 17:50
RTM er den også offentlig tilgængelig?
Gravatar #10 - kinaholm
21. nov. 2006 18:20
nej, desværre ikke, microsoft ville nok skyde sig selv i foden hvis de gav alle RTM, da det er den færdige version !
Gravatar #11 - Bornslippy
21. nov. 2006 18:24
Der er noget med den network ting, kan ikke finde ud af hvad det er, så jeg hopper sq tilbage til 5744 for nu...
Så må jeg se om der er nogen klogere hoveder der får samme problemer som mig og se om de har en løsning på det.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login