mboost-dp1
Windows Vista beta
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Skal man have den oprindelige beta installeret, før man kan installere RC1? Eller kan man benytte den som en clean install?
#6:
Vista er færdigt (RTM)... og RC2 er også ved at være noget tid siden.
Men den kørte faktisk bedre end RTM gør for mig...
Hvis jeg lader computeren stå i et stykke tid uden at rører den, mister Vista RTM forbindelse til nettet og så er jeg nød til at genstarte Network Connection Servicen for at få den tilbage, og den begynder også at gå virklig virklig langsomt efter det, det som om den har opslugt alle ressourcer, også begynder det ene program at fejle efter det andet
(Sidebar.exe has stopped working, Explorer has stopped working, Internet Explorer has stopped working, etc.),
så i mine øjne er RTM faktisk gået tilbage i performance og stabilitet.
Det var ikke noget jeg oplevede med pre-RC1, RC1 eller RC2 builds...
Vista er færdigt (RTM)... og RC2 er også ved at være noget tid siden.
Men den kørte faktisk bedre end RTM gør for mig...
Hvis jeg lader computeren stå i et stykke tid uden at rører den, mister Vista RTM forbindelse til nettet og så er jeg nød til at genstarte Network Connection Servicen for at få den tilbage, og den begynder også at gå virklig virklig langsomt efter det, det som om den har opslugt alle ressourcer, også begynder det ene program at fejle efter det andet
(Sidebar.exe has stopped working, Explorer has stopped working, Internet Explorer has stopped working, etc.),
så i mine øjne er RTM faktisk gået tilbage i performance og stabilitet.
Det var ikke noget jeg oplevede med pre-RC1, RC1 eller RC2 builds...
nej, desværre ikke, microsoft ville nok skyde sig selv i foden hvis de gav alle RTM, da det er den færdige version !
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.