mboost-dp1
Windows Update vil ikke opdatere
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Bulldog:
Mjae. Først lidt oplysninger om operativsystem/SP level/sprog?
Windowsupdate virker fint på trods af en forkert corporate key, så det kan ikke være derfor. Prøv følgende:
I internet indstillinger i kontrol panelet, klik på Settings under General.
Klik derefter på View Objects, og slet alt der ligger heri.
Genstart.
Virker dette ikke, er tiden kommet til at kigge på 3partsprodukter. Bl.a. Netop Host havde et problem ved det at den forhindrede Windowsupdate i at køre.
Til sidst: Nu er du vel logget på med en administrator konto?
Mjae. Først lidt oplysninger om operativsystem/SP level/sprog?
Windowsupdate virker fint på trods af en forkert corporate key, så det kan ikke være derfor. Prøv følgende:
I internet indstillinger i kontrol panelet, klik på Settings under General.
Klik derefter på View Objects, og slet alt der ligger heri.
Genstart.
Virker dette ikke, er tiden kommet til at kigge på 3partsprodukter. Bl.a. Netop Host havde et problem ved det at den forhindrede Windowsupdate i at køre.
Til sidst: Nu er du vel logget på med en administrator konto?
Den viker bare ikke... Den kan godt finde siden, men den vil ikke downloade Update softwaren. Når jeg åbner siden, spørger den om jeg vil download software(den er ikke signeret), og jeg siger ja til det, derefter tænker den lidt, og der kommer en side, hvor der står noget med softwaren og en knap ude i siden. Jeg trykker på knappen og den spørger om jeg vil downloade. Jeg siger ja, og den samme side som før kommer igen.. Og sådan går det hele tiden. Jeg tror det er noget med de ActiveX Objekter den ikke vil godkende, men der sker intet nyt når jeg slår det fra så.
Har samme problem på en Win2000 SP4. Den siger at der skal hentes ny Windowsupdatesoftware. Fint nok, den tænker lidt og samme besked kommer igen. Og så kan man jo bare kører i ring. Det er sjovt nok først kommet efter jeg installere SP4.
Ronson: Jeg spekulerer på, om vi begge kan have ret. Jeg har nemlig prøvet at bruge Windowsupdate på et serienummer, som jeg VED er blacklistet.
Jeg har lige klippeklistret fra http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;...
"may not be able to install SP1 or automatically obtain updates from the Windows Update Web site."
Læg mærke til "may".
Bulldog: Jeg er nok ved at løbe tør for ideer - men jeg er heller ikke for sej til Windows ME, jeg har faktisk kun installeret det en gang...
Jeg har lige klippeklistret fra http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;...
"may not be able to install SP1 or automatically obtain updates from the Windows Update Web site."
Læg mærke til "may".
Bulldog: Jeg er nok ved at løbe tør for ideer - men jeg er heller ikke for sej til Windows ME, jeg har faktisk kun installeret det en gang...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.