mboost-dp1

Windows Update ved sluk af computer 2 uger i træk nu - samme update.

Gå til bund
Gravatar #1 - lolage
29. jul. 2008 18:55
I de sidste omtrent 2 uger har min computer skullet lave windows update når jeg har skullet slukke den ned. (Og den gør det stadig)

Samtidig har den 2-3 gange om ugen - de sidste 2 som sagt - skullet lave denne opdatering:

Security Update for SQL Server 2005 Service Pack 2

A security issue has been identified in the SQL Server 2005 Service Pack 2 that could allow an attacker to compromise your system and gain control over it. You can help protect your computer by installing this update from Microsoft. After you install this item, you may have to restart your computer.

Præcis den samme. Hvorfor? :l
Det skal siges at den ikke fejler da der står Complete og ingen fejlmeddelser. Hvad kunne være problemet ? :s

- På forhånd tak.
Gravatar #2 - 3214N
29. jul. 2008 19:11
Hvad med at køre Microsoft Update?
Gravatar #3 - lolage
29. jul. 2008 19:23
Windows Update? Microsoft Update?.. Ved ikke hvad forskellen er men, hvor finder jeg Mic. update?
Gravatar #4 - 3214N
29. jul. 2008 20:19
http://www.update.microsoft.com/

Windows Update - opdaterer kun Windows

Microsoft Update - opdaterer alle Microsoft programmer, inkl. SQL
Derfor er det denne du skal køre.
Gravatar #5 - lolage
29. jul. 2008 22:27
stadig er det underligt at windows update opdaterede den samme update kontant.. og stadig sikkert gør når jeg lukker computeren.
Gravatar #6 - Dreadnought
29. jul. 2008 23:18
Find ud af hvilken KB-artikkel det handler om og hent installationen derfra og gem den på disken. Se om du kan finde den via tilføj/fjern programmer, afinstaller, genstart og så installer den du gemte.
Gravatar #7 - Magten
30. jul. 2008 06:41
Der kan vel godt komme flere updates med navnet "Security Update for SQL Server 2005 Service Pack 2" ? Så længe KB-nummeret ikke er det samme.. Har du lagt mærke til om det er det?
Gravatar #8 - lolage
30. jul. 2008 16:08
Nej har jeg ikke. Det vil jeg gøre i fremtiden. Men at den dog hele tiden kræver opdatering når jeg slukker den er irriterende. Det er forresten kun 1 update. (1 of 1 update).

Edit:
Og det skal siges forklaringen på opdateringen dog hele tiden er det samme:

A security issue has been identified in the SQL Server 2005 Service Pack 2 that could allow an attacker to compromise your system and gain control over it. You can help protect your computer by installing this update from Microsoft. After you install this item, you may have to restart your computer.
Gravatar #9 - 3214N
30. jul. 2008 16:17
Kør MS update, eller gør som #6...
Gravatar #10 - lolage
2. aug. 2008 20:20
Jeg har nu haft den samme update 2 gange i træk (over 3 dage), som er: KB948109
Security Update for SQL Sever 2005 Service Pack 2.

Så det ER altså den samme der bliver ved. Jeg prøver at downloade den m. Microsoft update og se hva der sker om et par dage og skriver så igen ;D

edit:

nogen der har et link? XD
Alt jeg finder er dette; http://www.update.microsoft.com/windowsupdate/v6/t...
Gravatar #11 - 3214N
2. aug. 2008 20:57
Som der står, så skal du bruge Internet Explorer 5 eller senere...

Så...

Brug Internet Explorer, og følg link i #4...
Gravatar #12 - Dreadnought
2. aug. 2008 21:02
http://www.mydatabasesupport.com/forums/sqlserver-...

1.
Omdøb
C:\Windows\System32\CatRoot2 -> .old
C:\Windows\SoftwareDistribution -> .old

2.
Hent og installer SQLServer2005-KB948109-x86-ENU.exe
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login