mboost-dp1

Windows Update

Gå til bund
Gravatar #1 - izzue
7. okt. 2004 04:08
Et lille møgfald til Microsoft.

Efter at den nye version af Windows update er kommet, er der to ting der som jeg ikke kan forstå.

1: Det layout som Microsoft har valgt er i sig selv okay, men er jeg den eneste der synes at menu systemet er blevet fuldstændig uoverskueligt??? I det mener jeg at det er svært at finde og navigere rundt mellem de forskellige updates.

2: Før da det nye update system kom kunne man installere en nogle updates, og derefter (Hvis der tilfældigvis skulle være en update der skulle installeres for sig selv) gå tilbage og installere den UDEN at skulle genstarte.
Microsoft pralte i tidernes morgen med at nu var det næsten slut med at genstarte, det er dog også rigtigt, men så går de hen og laver sådan noget så man hele tiden skal til at genstarte, det er lige til at give en mavesår når man lige har formateret sin pc.

Dette er bare en lille del af de mange ting som virker træls overfor en person som mig der bruger sin computer meget. Jeg kunne komme med mange flere irritation momenter en lige disse to.

Det eneste jeg håber på med dette indlæg er at skabe en debat om hvorvidt Microsoft tænker på deres kunder som smider jeg ved ikke hvor mange pemge om året i deres kasse, bare fordi at de stort set har monopol OS markedet. Jeg håber at i fremtiden at Microsoft får lidt mere fra konkurence fra f.eks. Linux.

- Izzue -
Gravatar #2 - rumleskaft
18. okt. 2004 17:40
1: Helt og aldeles enig. Det kunne være lavet 10 gange nemmere, med enklere midler!

By the way: Jeg har også lige et lidet flatterende oplevelse med deres service! Efter at service pack 2 er kommet er den jo dejlig nok at have, men det er da træls at skulle hente den igen, hver gang man har formateret. Så jeg gik en og bestilte en (gratis) cd fra Microsoft med Service Pack 2 på, og hvad står der så efter at den har bekræftet ordren?: Tak for din bestilling. Du vil modtage din gratis CD om cirka 28 DAGE!!!

Det kan gøres meget hurtigere, taget i betragting af at hvis man bestiller en hardware del hos f.eks. Midt-Data klokken 8 om morgenen så kan man få varen samme dag :S
Gravatar #3 - ZOPTIKEREN
18. okt. 2004 20:47
Heh. 28 dage er ikke så lidt, men man kan nu egentligt ikke klandre MS så meget, for de har jo givet dig muligheden for at lave den selvsamme cd, ved at slipstreame sp2 ind i windows. Så hvis du bruger den så meget, så brug da de 5 kroner en cd koster og lav den selv. :P
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login