mboost-dp1

Windows media center har fået sin egen vilje!!!

Gå til bund
Gravatar #1 - Coney
23. mar. 2009 14:44
Ja som overskriften nok så finurligt siger, så har jeg pludselig fået problemer med noget windows media center halløj... Nærmere betegnet så begynder media center helt og aldeles af sig selv! Jeg har aldrig nogensinde før været klar over det var på computeren, og har trods alt haft den et helt år, men uanset det så startede den programmet op helt af sig selv her i weekenden... Siden er den begyndt at gøre det jævnligt.. Er der nogen der har den ringeste ide om hvad i alverden der foregår?? Det skal lige siges at jeg for et par uger siden installerede SP2beta til vista:) Men fejlen kom først her i weekenden...

Og til alle dem som måtte sige at jeg rammer en knap tilfældigt - Det sker såmænd oftest mens jeg ikke er i nærheden af pcen... Sådan lidt som om den keder sig og beslutter sig for at lave noget af sig selv...
Gravatar #2 - Mandalae
23. mar. 2009 15:20
#1,

Det skal du ikke være ked af, mit mediacenter beslutter sig også tit for at slukke, eller starte af sig selv. Den optager også tit programmer jeg aldrig har bedt den om. Så det er vist meget normalt at et mediacenter bare har sit eget liv ;)
Gravatar #3 - vandfarve
23. mar. 2009 16:28
#2 TiVo-effekten?
Gravatar #4 - trylleklovn
23. mar. 2009 16:39
Det kan også være din nabo har fået en remote, som tilfældigvis aktiverer din IR modtager på din computer, ind gennem vinduet.

:P
Gravatar #5 - Coney
23. mar. 2009 16:47
#2 Det er vel forhåbentlig løgn at det blot er noget man må vænne sig til:O? Det giver jo ingen mening:S

#4 tvivler... Den fikser det også ude på skolen:) Desuden ville manden skulle være hoppet op i fire meter for at skyde gennem vinduet:P
Gravatar #6 - Mandalae
23. mar. 2009 17:29
#5,

Der er helt sikkert en løsning på problemet, jeg kender den blot ikke :p
Gravatar #7 - Bachy
23. mar. 2009 17:36
mandalae (6) skrev:
Der er helt sikkert en løsning på problemet, jeg kender den blot ikke :p

Og her gik vi og troede du var den berømte troldmand fra Oz, og at du havde svar på alt her på newz, også er du bare en halvkedelig kodefusker fra bagsvær ... eller noget :)
Gravatar #8 - Magten
23. mar. 2009 18:11
Hvorfor overhovedet have det installeret når du ikke bruger det? :)

Coney (1) skrev:
men uanset det så startede den programmet op helt af sig selv her i weekenden... Siden er den begyndt at gøre det jævnligt..
Jævnligt, siden i weekenden? Hvad dag har du idag? :D
Gravatar #9 - Mandalae
23. mar. 2009 18:21
Bachy (7) skrev:
Og her gik vi og troede du var den berømte troldmand fra Oz, og at du havde svar på alt her på newz, også er du bare en halvkedelig kodefusker fra bagsvær ... eller noget :)

Jeg har også svar på alt her på newz, alt hvad der har med newz at gøre i hvert fald ;)

Man kan vel kalde mig den berygtede troldmand fra newz.dk :)
Gravatar #10 - MiniatureZeus
23. mar. 2009 20:54
En i min familie har også noget linux mediecenter, som ret umotiveret begyndte at optage alle afsnit af House på Kanal 5 hver eneste dag, og utrolig præcist faktisk. Selv efter han tog strømmen fra maskinen i en helt dag, optog den dagen efter igen, og det hjalp kun at resette Bios :)
Gravatar #11 - Thalion
23. mar. 2009 22:17

Den har da god smag :-D
Gravatar #12 - Coney
23. mar. 2009 23:20
#8 ja det er skam ikke frivilligt... JEg har aldrig bedt den om at installere det og har ikke den ringeste ide om hvor i alverden det kommer fra:S Og med jævnligt mener jeg engang i time:P jeg har en mærkelig tidsfornemmelse:P

Jeg forsøger at afinstallere det men det er som om den ikke rigtig vil:( Ville skam være helt tilfreds med et hotfix fra MS side af:)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login