mboost-dp1
Windows licens - hvad sker der hvis jeg ændre den?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Kan det lade sig gøre at installerer Windows XP proff. og derefter skifte licensnøglen til Windows XP home og derved stå tilbage med en lovlig og fungerende udgave af Windows XP home?
(Problemet er, at computeren blev købt brugt med en falsk Windows XP Proff. UK-udgave. Det er dog ret svært at finde nogle, der vil sælge sådan en licens).
(Problemet er, at computeren blev købt brugt med en falsk Windows XP Proff. UK-udgave. Det er dog ret svært at finde nogle, der vil sælge sådan en licens).
Tror ikke det kommer til at virke.
Hvis du skal bruge din home key, er du nok nød til at installere home
Hvilket sprog er din home ?
Så vidt jeg ved kan du ikke skifte nøgler mellem "pro og home" og heller ikke mellem forskellige sprog.
Altså :
køglen er låst til version(pro, home,etc) og sproget(ikke 100% sikker).
Hvis du skal bruge din home key, er du nok nød til at installere home
Hvilket sprog er din home ?
Så vidt jeg ved kan du ikke skifte nøgler mellem "pro og home" og heller ikke mellem forskellige sprog.
Altså :
køglen er låst til version(pro, home,etc) og sproget(ikke 100% sikker).
#2: Jeg kan bekræfte at den er låst til sproget. Ihvertfald i pro. Jeg prøvede at installere en Uk version med den nøgle, der var på min thinkpad, men den blev afvist. Jeg ringede derefter til MS, som bekræftede at en XP DK Pro nøgle ikke kunne bruges til en XP UK Pro.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.