mboost-dp1

Windows CE musik-afspiller

Gå til bund
Gravatar #1 - myplacedk
10. okt. 2009 16:44
Jeg har fået ny GPS, og den gamle er pensioneret. Men jeg overvejer om ikke den kunne blive til en fin MP3-afspiller til Bil 2.

Den kører "Win CE .NET 4.2 Core" ifølge et klistermærke på bagsiden.

Har i et forslag til noget software, som et godt til at lave den til en dedikeret MP3-afspiller?

BTW: Det er sådan en gammel dimmer, som glemmer alt når den bliver slukket. Så installerer den GPS-softwaren fra et SD-kort med noget autorun-agtigt. Hvis der ikke er SD-kort i, så beder den bare om at få det sat i. (Man kan dog holde en knap inde mens man tænder, for at se Windows brugerfladen.)
Tanken var så at have et SD-kort som installerer (eller kører) noget MP3-software i stedet. Og så kunne man jo smække det gamle SD-kort i, hvis man lige har lyst til at bruge den som GPS.
Gravatar #2 - Windcape
10. okt. 2009 17:39
Jeg ved ihvertfald at FMOD er supportet på Windows CE, så muligheden burde være der.

Sandsyneligvis er der ikke noget lyd-bibliotek installeret (ala. WMP), så disse skal jo nok med sammen med diverse codec (lame.dll for mp3).

Umiddelbart kender jeg ikke nogen afspillere til Windows CE, men det er ihvertfald muligt at kode!
Gravatar #3 - Ronson ⅍
10. okt. 2009 17:55
TCPMP - The Core Pocket Media Player måske

Har jeg selv kørt på min gamle GPS

Der lå allerede et program til at afspille MP3 i dens WinCE af en eller anden grund, så har kun prøvet at spille musikvideoer - virkede fint.
Gravatar #4 - myplacedk
11. okt. 2009 11:27
Hmm... Det eneste jeg kunne finde der stod "CE" på, var under "FMOD 3 Programmers API". jeg prøvede at downloade den, pakke ud, og overførte til PNA'en. Men der er vist ingen filer den kan eksekvere, jeg har prøver at dobbelt-klikke på alt muligt.

Er der noget jeg har overset?
Gravatar #5 - myplacedk
11. okt. 2009 11:41
TCPMP kunne jeg godt få til at køre. Brugerfladen er desværre ikke så god. Den er designet til at det er afspilleren det handler om. Dvs. små knapper, masser af klik for at opnå noget.

Måske kan jeg lave noget smart med den, men i første omgang håber jeg at kunne finde noget med en brugerflade der er mere egnet til formålet.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login