mboost-dp1

Windows 7 versioner ?

Gå til bund
Gravatar #1 - sgt.borup
9. jan. 2009 07:26
Hej igen Newz folk ! efter en heftig debat blandt mig og en gruppe venner, mente jeg at det måske var på tide med nogle andres synspunkt, spørgsmålet angår dette: vil der blive forskellige versioner af Windows 7, ligesom der gjorde med Windows Vista, altså Ultimate, home basic etc? det ville være rart hvis i kunne hjælpe os, evt. med et link som henvisning? på forhånd tak !

- Rasmus Fristrup
Gravatar #2 - Makey
9. jan. 2009 07:44
Har ikke nogle konkrete beviser men man må sige at Microsoft har en tendens til at lave flere forskellige versioner af det samme styresystem ved udgivelsen.

De har gjort det ved alle deres udgivelser siden 2000, så mon ikke vi ser det igen?
http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_versions
Gravatar #3 - Norrah
9. jan. 2009 08:04
#1 alt tyder på det.
Det er desværre kun mac der kommer med "1" version til alt.
Gravatar #4 - vandfarve
9. jan. 2009 18:29
Sorry for at hijacke tråden, men så nogle 22 Nyhederne på TV2 i går?

Natasja Crone fuckede fuldstændigt op og påstod, at Windows 7 nu havde havde en lige så stor markedsandel i Danmark som Windows Vista. Til trods for at indslaget netop gik på, at Windows 7 netop var lanceret i dag. Lad mig analysere dette geniale indslag:

1) For det første er det hovedløst og fuldstændig i tråd med klassiske journalistiske kommentarer, hvor ingen har brugt hovedet bare mindst én gang. En betaversion kan umuligt opnå en markedsandel på 33% på en enkelt dag - kom nu ind i kampen, TV2!

2) For det andet så mener TV2, at den danske befolkning er for dumme til at vide, hvad en betaversion er, hvorfor de blot sagde, at Windows 7 var lanceret. Nej, betaversionen er lanceret, som er noget fuldstændigt forskelligt fra RTM-versionen af Windows 7, som de refererede til.

Derudover gav det ingen mening, at de bragte et indslag med en tilfældig 17-årig bebumset gamer, der ikke mener, at Windows 7 er særlig godt, og at det bare bygger videre på Windows Vistas fejl. Mage til Se & Hør-journalistik skal man lede længere efter! Come on, som om en 17-årig dreng uden nogen teknisk eller praktisk viden og erfaring om OS'er endsige blot Windows 7 kan udtale sig om sådan noget. Hvor fanden er eksperterne henne, der faktisk ved, hvad de snakker om?

Så er standarden sgu sat...

[/rant]
Gravatar #5 - Skak2000
10. jan. 2009 19:38
Du kan vel ikke finde et link til den nyheds udsendelse?
Det indslag kan KUN være sjovt at se!

Gravatar #6 - cyandk
10. jan. 2009 19:43
Jeg sad også og var noget overraskende hvor lidt i det indslag som gav mening..... Måske lige de 9 sekunder med Steve Balmer, men resten var som at se TV Glad.
Gravatar #7 - tazimn
10. jan. 2009 20:02
#4.. Jag sad og så det og tænkte præcis det samme.. Først siger hun at det lige er blevet udgivet og 5 sekunder efter er dets markedandel oppe på 33%..

Og en gut som sidder og spiller computer, er jo helt klart den perfekte at spørge om hvorvidt det er godt eller ej.

Min overbevisning er at de 45min før deadline, fandt ud af at de havde et hul, i udsendelsen som skulle fyldes ud.

Laver et hurtigt lagkagediagram og smutter ind i Odense by, til den nærmeste netcafe, hvor de hiver fat i den første fyr, som kan sige 2 sætninger i træk. Med sig har fotografen og "journalisten", lydteknikeren fra kontoret og dennes bærbare, hvorpå han hurtigt har smidt Win 7 ind..

Eller også var det bare en folkeskole-praktikant, der fik lov at lave noget til udsendelsen..
Gravatar #8 - rasmusv
10. jan. 2009 20:08
#1 Ja det bliver fuldstændigt lige så idiotisk med vista. Og kun Microsoft fatter hvorfor de ikke bare laver en udgave... Indtil videre er der tre udgaver. Det er talt uden N versionerne - så du kan roligt regne med der kommer mindst fem forskellige udgaver.

http://crave.cnet.co.uk/laptops/0,39029450,4930049...
Gravatar #9 - tazimn
10. jan. 2009 20:12
http://sputnik-dyn.tv2.dk/player/asx.php?playlist=...

Jeg kan ikke selv loade klippet men dette skulle være linket..

ellers ligger det på sputnik, under nyhederne d. 8/1 kl 22:00
Gravatar #10 - BurningShadow
10. jan. 2009 20:34
Det kommer to udgaver af Windows 7. Én med 7-kabale, og en uden...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login