mboost-dp1
Webspeed cheat...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Yatta!
Altså, jeg har hørt fra en at der skulle findes et stykke software som kunne få en TDC Webspeed på det mindste trin (64/64 kbit/s) til at hax0r sig op på højeste trin (4092/256 kbit/s). Altså uden at betale for det...
Kan det virklig passe?
Har nogen hørt om det, eller er det bare lamer gamer n00b snak?
Altså, jeg har hørt fra en at der skulle findes et stykke software som kunne få en TDC Webspeed på det mindste trin (64/64 kbit/s) til at hax0r sig op på højeste trin (4092/256 kbit/s). Altså uden at betale for det...
Kan det virklig passe?
Har nogen hørt om det, eller er det bare lamer gamer n00b snak?
Nu var det ikke så meget at gøre det, men mest om det virklig kunne passe.
Self opdager TDC det på et eller andet tidspunkt :)
Self opdager TDC det på et eller andet tidspunkt :)
Det er faktisk korrekt. Det er et "hul" i DOCSIS standarden, som muliggør det. Specielt Motorola Surfboard har været et populært modem til dette.
Okay, tjaa... s¨å var der noget på det...
Hmm, det der Surfboard er jo også standartmodemet man for med i pakken. Det er sådan et jeg har da.
Meeen, skal ikke fucke mig ud i noget... så kunne jeg jo ikke komme i hæren... øhh.. hmm... *skynder sig at cracke alt og alle*
;) hæ hæ...
Okay, tjaa... s¨å var der noget på det...
Hmm, det der Surfboard er jo også standartmodemet man for med i pakken. Det er sådan et jeg har da.
Meeen, skal ikke fucke mig ud i noget... så kunne jeg jo ikke komme i hæren... øhh.. hmm... *skynder sig at cracke alt og alle*
;) hæ hæ...
jeg er ikke sikker på det er det trick jeg har læst om, eller om det var til et andet kabelmodem.
men det går ud på at sætte en tftp server op på sin maskine, og så lægge en specielt redigeret fil på denne server. Så tænder man modemet uden at det er koblet til kabelnettet. Modemet henter nu filen, som indeholder configurationen på modemet, fra tftp serveren på lan siden, da det ikke kan nå serveren på kabelnettet.
men det går ud på at sætte en tftp server op på sin maskine, og så lægge en specielt redigeret fil på denne server. Så tænder man modemet uden at det er koblet til kabelnettet. Modemet henter nu filen, som indeholder configurationen på modemet, fra tftp serveren på lan siden, da det ikke kan nå serveren på kabelnettet.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.