mboost-dp1

Warcraft 3 Crash!!! HJÆLP TAK!!!

Gå til bund
Gravatar #1 - Ledelasse
8. jul. 2008 20:53
Hej. jeg har spillet Warcraft 3 et pænt stykke tid. Jeg fik så en ny computer for 4 mdr siden og skærmen begyndte at fryse når jeg joinede eller hostede et multiplayer game. Kan ikke gøre andet end at genstarte computeren. Efter et stykke tid opdaterede jeg min grafikkorts driver og det kørte fint igen.

Nu er problemet så vendt tilbage igen? og har søgt opdateringer til mit grafikkort. så det er ikke det. Har desuden prøvet alt andet jeg kunne komme i tanker om.

Nogen der har prøvet noget ligende eller kan hjælpe?

Mange tak.
Gravatar #2 - kimx
8. jul. 2008 20:59
Der er ingen grund til at oprette mere end en tråd.

Udover det så har du nok selv fat i noget af det rigtige, de lyder til at være et driver problem. Prøv for skellige versioner af driverne og se om det løser dit problem.
Gravatar #3 - Ledelasse
8. jul. 2008 21:02
vidste ikke om det hørte til i Hardware eller Software.
Men mange gange undskyld.

Er bare desperat efter at få det til at virke efter som jeg føler jeg har prøvet alt, og at jeg elsker at spille DotA. XD
Gravatar #4 - kimx
8. jul. 2008 21:03

Reelt set ville support nok være det rigtige sted at starte. ;)
Gravatar #5 - Ledelasse
8. jul. 2008 21:05
Giv mig et link. :) sys jeg har prøvet det meste. Men skyd løs med links og forslag.
Gravatar #6 - kimx
8. jul. 2008 21:11
Kan desværre ikke hjælpe så meget mere, mente bare support forummet i stedet for hardware eller software.

http://newz.dk/forum/support
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login