mboost-dp1

Visual studio 2005 prof og MSSQL server std til salg

Gå til bund
Gravatar #1 - coolmcgrrr
20. dec. 2005 17:07
Microsoft Visual studio 2005 professionel
MS SQL Server 2005 standard edition
MS BizTalk 2006

Alt sammen samlet i en MS READY TO LAUNCH pakke...

Pakken er vundet, og sælges da jeg hovedsageligt arbejder i Linux...

Giv et bud på [email protected]
Christian Sindberg
Gravatar #2 - amokk
21. dec. 2005 14:36
Desværre, jeg kan downloade hele lortet gratis via mit studie :-)
Gravatar #3 - coolmcgrrr
21. dec. 2005 20:39
Jep, men det må du ikke bruge commercielt... ;-) Det må du med det her...
Gravatar #4 - amokk
22. dec. 2005 03:12
#3 og hvem er det lige der checker hvordan jeg bruger det? :-p

Det er jo ik fordi der står noget i de kompilerede filer om at min serial vist nok var fra en MSDNAA licens...

Anyway regner jeg ik med at arbejde ret meget med noget der har med M$ (flame me now) standarder at gøre
Gravatar #5 - sKIDROw
22. dec. 2005 09:12
#4 amokk

og hvem er det lige der checker hvordan jeg bruger det? :-p

Det er jo ik fordi der står noget i de kompilerede filer om at min serial vist nok var fra en MSDNAA licens...

Det kunne der sikkert forfattes, mange konspirationsteorier om. ;) Men medmindre du har UNDERSKREVET, disse betingelser på et tidspunkt. Så er en sådan betingelse højest sandsynligt, ikke det blæk værd den er skrevet med. Der skal jo være noget i loven, at håndhæve det med... ;) Kender dog ingen eksperter, i *dansk* lovgivning.
Gravatar #6 - Mort
22. dec. 2005 09:35
Jeg bytter gerne din MS udviklings pakke med min Ubuntu CD :D

Bare af nysgerrighed, hvad får dig til at deltage i en konkurrence for MS produkter når du selv kun bruger Linux ?
Gravatar #7 - coolmcgrrr
22. dec. 2005 09:40
NO DEAL!!! :D

Jeg deltog til et foredrag om Visual studio, som Microsoft afholdte, og det var der jeg vandt det... Bare fordi man ikke udvikler i Visual studio kan man jo godt undersøge hvad det kan...

Men eftersom at den eneste IDE for mig er Emacs, så vil jeg hellere sælge pakken, og så se om mig og lillemor ikke kunne komme på en lille ferie... det vil hun så gerne.. selvom jeg ikke er meget for at forlade min grotte! :)
Gravatar #8 - coolmcgrrr
22. dec. 2005 09:41
Men forresten, er der nogen der kender nogle gode steder at sælge sådan noget?
Gravatar #9 - sKIDROw
22. dec. 2005 09:49

QXL eventuelt?.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login