mboost-dp1
Vista / Xp
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Sidder med en Vista maskine, problemet er at det er den første "test" maskine med vista her i firmaet, et af problemerne jeg er stødt på er at den ikke får netværk før man logger på, jeg vil gerne have at den finder alle netværksstederne ( servere ) FØR man logger på, så den får forbindelse til netværket FØR man trykker ctrl + alt + del, jeg har søgt lidt, og blevet mere forvirret end hjulpet.. nogen med en ide?
prøv at smide sp1 på, der skulle være en del opdatering også omkring netværk, det er RC1 pt.
ellers kig under netværks center og se om der står noget der
ellers kig under netværks center og se om der står noget der
#3, chefen er ik så glad for "beta releases" på arbejdsmaskiner :)
Madeinrussia er et fjols :D, det er ik en test maskine.. det er en arbejds pc med vista installeret, hvorfor ved jeg ikke, ved bare at den på magisk vis er havnet på mit bord nu.. vi har kørt vista i testmiljø i vmware i et stykke tid, men har ik før oplevet de her problemer.. har dog fået et grønt fra chefen til at installere sp1 såå vi må se om det lykkes
fandt i lokal gruppepolitik, en funktion der fik den til at gå på netværket først, altså før man kan logge sig på, men det hjalp mærkværdigvis ikke.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.