mboost-dp1

Vista tema

Gå til bund
Gravatar #1 - GraZiaZ
3. jul. 2009 14:45
Hey folkens

Nu er jeg ved at gå amok over mit vista, det har skiftet til basic temaet pga. et program, nogen der ved hvor man kan se det program, eller evt. skifte manuelt tilbage. Det irreterer mig meget, og jeg kan bare ikke finde noget om det. Genstart og alle de normale ting virker heller ikk.

På forhånd tak
Gravatar #2 - Svindleren
3. jul. 2009 14:52
erhmmmm... nu kan vi ud fra hvad du skriver se hvilket program det er ????? NOOOT !!!!! flere detaljer tak.

Gravatar #3 - GraZiaZ
3. jul. 2009 15:00
Jamen det er jo lige det der er problemet!!! Jeg ved ikk hvilket program det er, det er det jeg gerne vil finde ud af. Ellers havde det jo været piece of cake, men problemet er jo at jeg ikke ved hvilket program det er, og skal finde ud af det for at få løst problemet. Så derfor spørger jeg om der er nogen der ved hvordan jeg finder det program. :/
Gravatar #4 - hgul
3. jul. 2009 15:18
Du kunne jo overveje at tjekke hvilke programmer der er installeret efter fejlen er opstået.

Tilføj/Fjern programmer kunne være et oplagt sted at starte.
Gravatar #5 - GraZiaZ
3. jul. 2009 15:23

Er også gjort. Andre idéer? Jeg er ved at gå ud af mit gode skind :/
Gravatar #6 - hgul
3. jul. 2009 16:25
Og du har selvfølgelig tjekket for spyware og virus?

Der er altid tricket med systemgendannelse til før problemet opstod.
Gravatar #7 - praktikant muffe AKA pewbe
3. jul. 2009 16:31
Har du manuelt prøvet at sætte den til det tema du vil have?
Gravatar #8 - Svindleren
3. jul. 2009 18:38
prøv at gå herind og søg.. ser ud til at der er flere der har haft noget ligenende,, vil ikke love noget.. ellers kan du prøve nogle af de programemr man kan hente, se om det hjælper.

link
Gravatar #9 - Bornslippy
3. jul. 2009 18:57
har du prøvet at gå i Command og skrive
net stop uxsms
net start uxsms
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login