mboost-dp1
Vista Media Center og YouSee kanaler
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Jeg har for nyligt fået mit Vista Media Center op at køre igen og har prøvet at hente kanalerne ind for det område jeg bor i. Desværre passer kanalerne lige så dårligt som sidst jeg prøvede, hvilket betyder at der på flere kanaler står et kanal navn men bliver vist en anden kanal end den der passer til navnet.
Er der nogen af jer som ved hvorfra Vista får sin program guide (Er det en webservice MS udbyder eller er det YouSee der har den og MS der peger på den) ?
Er nogen måder at påvirke den på (Feks et MS forum hvor man kan gøre opmærksom på fejl i kanal oversigten) ?
Findes der nogen alternative kanaloversigter som passer bedre ?
Desværre er informationerne inde i selve media centeret ret begrænsede...
Er der nogen af jer som ved hvorfra Vista får sin program guide (Er det en webservice MS udbyder eller er det YouSee der har den og MS der peger på den) ?
Er nogen måder at påvirke den på (Feks et MS forum hvor man kan gøre opmærksom på fejl i kanal oversigten) ?
Findes der nogen alternative kanaloversigter som passer bedre ?
Desværre er informationerne inde i selve media centeret ret begrænsede...
Vil utrolig gerne vide det samme.. cnn og zulu passer f.eks. ikke:( man kan selvfølgelig selv søge efter dem og oprette dem som kanaler men så kan man bare ikke rigtig bruge guiden til noget... nogen der ved noget på det område herinde?
Lad være med at vælge yousee/stofa/ens udbyder, altid vælge manuel analog, søg kanaler og derefter manuelt tilføje programguider til kanalerne til sidst.
Edit: måske skal jeg lige begrunde.. hvis man vælger manuel analog opsætning får man alle programmernes EPG - ikke kun dem MS' leverandør af EPG mener man skal have på de forkerte kanaler
Edit: måske skal jeg lige begrunde.. hvis man vælger manuel analog opsætning får man alle programmernes EPG - ikke kun dem MS' leverandør af EPG mener man skal have på de forkerte kanaler
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.