mboost-dp1
Videoredigeringsprogram
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Nogen der kender et gratis videoredigeringsprogram. Det skal gerne være let at bruge, for jeg aner intet om videoredigering.
Jeg har behov for at klippe video op og sammen, lægge baggrundsmusik og tekst ind i videoen og evt. lave nogle simple overgange som f.eks. fade fra et klip til et andet.
Keep it simple.
Jeg giver en øl når jeg har redigeret min første video.
Jeg har behov for at klippe video op og sammen, lægge baggrundsmusik og tekst ind i videoen og evt. lave nogle simple overgange som f.eks. fade fra et klip til et andet.
Keep it simple.
Jeg giver en øl når jeg har redigeret min første video.
Det er containeren. Hvilket codec er det så?milandt (3) skrev:Movie Maker kan ikke li MP4 filer, vel? Video fra mit GoPro kamera er i MP4 format.
(Vi er jo højerestående væsener.)
Er det Windows Movie Maker eller Windows Live Movie Maker? Når du siger Movie Maker lyder det som Windows Movie Maker også skulle du tage og opgradere til Live version, som gerne skulle understøtte de MP4 filer dit GoPro kamera laver.milandt (14) skrev:Prøver lidt videre med Movie Maker, men kan som sagt ikke få den til at sluge mine GoPro videoer.
Er det ikke det samme? Kunne ikke finde en stand alone udgave af Live Movie Maker, der ikke indehold et masse "Live" snask, så jeg er nok endt med at hente Windows Movie Maker - men antog at det var det samme program. no?
Er jeg virkelig nødt til at installere Live Essentials? =/
Er jeg virkelig nødt til at installere Live Essentials? =/
Movie Maker er død og længe leve Live Movie Maker, så jeg gætter på ja(Jeg har ikke Windows installeret). Non Live har vist ikke den bedste support for MP4 men Live har. Live hjemmeside siger "Vi elsker MP4" og GoPro hjemmeside siger også "Video Format: H.264 compression, saved as Windows- & Mac-compatible MPEG4 (.mp4) file"(og jeg linker til det billigste kamera). Så hvad den fem fingeret porre sagde "Go, go , fucking go"
Jeg har netop installeret Live Movie Maker her den anden dag, og du fravælger blot de Live Essentials elementer du ikke ønsker, i løbet af installationen. :)
Installationen var enten overraskende liberal, eller også installerede den alt sit lort 100% skjult.
Jeg vælger at tro på #1 indtil andet kommer frem. :)
Installationen var enten overraskende liberal, eller også installerede den alt sit lort 100% skjult.
Jeg vælger at tro på #1 indtil andet kommer frem. :)
I denne uge er jeg på Lolland Falster Airport for at skydive, men kommer nok til at bruge det meste af dagen på at kigger op på de grå skyer, og måske redigere en video. Her er masser af øl, så I er velkommen til at kigge forbi. Alternativt donerer jeg en øl i jeres navn til en anden stakkel hernede.
.WMV ... Buuh!!!milandt (27) skrev:Min første video: milandt.dk/Thomas_hopper_af_en_flyver.wmv :-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.