mboost-dp1

Video-løsning

Gå til bund
Gravatar #1 - markjensen
23. aug. 2007 17:43
Hej allesammen :)

Min mor er taget til Kosovo hvor hun skal være et halvt år, så nu vil hun jo gerne have lidt billeder tilsendt. Det er nu meget nemt, men jeg tænkte om jeg ikke kunne sende lidt video også (min lillesøster er lige begyndt at sige ord, så det ville jo være dejligt hvis min mor kunne høre - og se - det.

Jeg bruger min mobil, N73 ME, som optager i format mp4. Jeg har prøvet at lægge det ind på youtube, og det fungerer nu også fint, bortset fra at videoen så er tilgængelig for alle. Jeg kan lave den privat, men det kræver at min mor opretter en bruger og jeg "inviterer" hende til videoen. Hun har desværre ikke tid til at oprette sig (måske heller ikke evnerne :-O), da de ikke har meget tid på nettet.

Jeg tænkte på om I kender en anden løsning, som ikke kræver at jeg lægger min søster ud til skue på nettet, men som i stedet er lidt mere privat.

MVH
Mark
Gravatar #2 - holmen
23. aug. 2007 17:45
Opret en web-mailkonto og email filerne til dig selv. Giv din mor login info til mailkontoen og når hun vil se video'erne skal hun bare logge ind på mail-kontoen.
Gravatar #3 - markjensen
23. aug. 2007 18:09
Hmm, kan prøve, men det er jo ikke sikkert hun kan afspille dem.. :S
Gravatar #4 - MiniatureZeus
23. aug. 2007 19:07
#3 hvad gør det at de er offentlige?
Gravatar #5 - MiniatureZeus
23. aug. 2007 19:12
trykkede lige lidt hurtigt indsend:
... det er jo de færreste som kommer til at se den.
Gravatar #6 - markjensen
23. aug. 2007 19:22
Tjo, ved godt, men bryder mig ikke så meget om det, og ved at min mor OVERHOVEDET ikke vil bryde sig om det :P
Gravatar #7 - GormDK
23. aug. 2007 19:28
OMG Mark, hvordan kan du være født i dag samtidig bruge en computer? :O

(undskyld off-topic, men har ikke lige nogle ideer til det med videoen - udover at jeg syns at en webmail lyder som en god ide ^^)
Gravatar #8 - markjensen
23. aug. 2007 19:50
#7 Jeg er genfødt i en ung mands krop!!!
Gravatar #9 - myplacedk
23. aug. 2007 20:32
Jeg forstår ikke helt problemet. Er det ikke bare at sende videoerne i en email, ligesom billederne?
Gravatar #10 - kinaholm
23. aug. 2007 20:53
ellers er det vel bare smide den op i google video, gøre den private så ingen der ikke kender linket, kan finde den :)
Gravatar #11 - markjensen
24. aug. 2007 13:54
#10 Kan man det uden at skulle være "inviteret" ligesom på youtube?
Gravatar #12 - markjensen
24. aug. 2007 20:31
Det kunne hun ikke få til at virke :S

Men det er ligemeget nu, hun siger hun godt kan leve uden :(

men tak for hjælpen!
Gravatar #13 - kinaholm
25. aug. 2007 10:21
#11 - ja, sagtens, jeg har gjort det med et par film da noget af min familie bor i kina, og vi engang imellem har brug for at sende nogle film til hinanden om hvad vi går og laver og sådan :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login