mboost-dp1
video editor
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
#3:
Med Premiere og Vegas kan du klippe og klistre alt du vil.
Hvis et billede skal vare 5 sek. og et andet 10, så gør man det.
Og ja, hvis du vil lave JPGs ud af en video er det også meget let. Man hopper hen til den frame man vil bruge, og laver et snapshot, der så enten kan viderbruges i projektet eller eksporteres i diverse formater.
Med Premiere og Vegas kan du klippe og klistre alt du vil.
Hvis et billede skal vare 5 sek. og et andet 10, så gør man det.
Og ja, hvis du vil lave JPGs ud af en video er det også meget let. Man hopper hen til den frame man vil bruge, og laver et snapshot, der så enten kan viderbruges i projektet eller eksporteres i diverse formater.
Det kræver selvfølgelig lidt tid før man kender programmerne rigtigt godt, men de basale funktioner til klippe-klistre, effekter, track velocity (hastighed), pan/crop osv. har man inde på en eftermiddag, men det skal være med manualen tilgængelig, da det ER avancerede programmer, hvis man vil.
God fornøjelse :D
God fornøjelse :D
But its free. ;-)
Man kunne dernæst gør det auto-/semi-automatisk
lige en tur i feks autoit og vola så kan den selv, nuvel ikke super hurtigt, but job gets done.
Du skulle lige vide hvor mange scripts, workarounds har jeg liggende i både det ene og andet sprog. :D
Man kunne dernæst gør det auto-/semi-automatisk
lige en tur i feks autoit og vola så kan den selv, nuvel ikke super hurtigt, but job gets done.
Du skulle lige vide hvor mange scripts, workarounds har jeg liggende i både det ene og andet sprog. :D
Nu sidder jeg så også og myre-kne.... ting i Vegas, der ville være stort set umulige på andre måder, såsom at rykke frames x/y-mæssigt, så billedet bliver stabilt o. lign. Desuden kan jeg tage en VST Synth jeg har lavet i SynthEdit og loade ind i Vegas og spille live til billederne osv. osv. :)
PS: Hvor mange? :D
PS: Hvor mange? :D
Virtual dub eller nandub som er gratis, kan altså også konvertere en film til enkelte billeder.
Der er i øvrigt mange flere videoredigerings værktøjer her:
http://www.doom9.net/
Der er i øvrigt mange flere videoredigerings værktøjer her:
http://www.doom9.net/
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.