mboost-dp1
Video
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Okay jeg må indrømme at jeg ikke er helt up to date hvad angår video-players og codecs.
Jeg skal bruge en player som kan vise undertekster, jeg har tidligere brugt BS-player, men hvilken player er den bedste?
Ud over det skal jeg osse bruge div. codecs men jeg har selvfølgelig ikke lyst til at installere alt og alle for at være sikker på at skidtet virker jeg vil selvfølgelig osse helst bruge dem der er bedst optimeret.
Nogle forslag?
Jeg skal bruge en player som kan vise undertekster, jeg har tidligere brugt BS-player, men hvilken player er den bedste?
Ud over det skal jeg osse bruge div. codecs men jeg har selvfølgelig ikke lyst til at installere alt og alle for at være sikker på at skidtet virker jeg vil selvfølgelig osse helst bruge dem der er bedst optimeret.
Nogle forslag?
Har du prøvet VLC?
Den bruger FFMPEG, så der skulle være understøttelse af næsten alle de formater du kan finde.
Den bruger FFMPEG, så der skulle være understøttelse af næsten alle de formater du kan finde.
VLC er en enormt god afspiller, men når det kommer til subtitles har jeg personligt bedre erfaringer med Media Player Classic. Personligt har jeg både VLC og MPC installeret, og bruger sidstnævnte som erstatning i de ganske, ganske, ganske få tilfælde hvor VLC ikke kan klare opgaven tilfredsstillende.
EDIT ffdshow burde kunne klare eventuelle codec-problemer.
EDIT ffdshow burde kunne klare eventuelle codec-problemer.
Hmmm når du bruger MPC til subtitles, hvordan gør du så det??
altså tænker på i VLC, vælger man jo først sin film, og så derefter en *.srt fil som jo er subtitlet.
Men i MPC kan jeg ikke få den til at vise subtitles...
altså tænker på i VLC, vælger man jo først sin film, og så derefter en *.srt fil som jo er subtitlet.
Men i MPC kan jeg ikke få den til at vise subtitles...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.