mboost-dp1
Unreal Tournament
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Er der nogen der ved hvor man kan skaffe den første version af Unreal Tournament? (vist nok fra 1998 eller der omkring)
Jeg har været i diverse spil-butikker men spillet er som forsvundet fra jordens overflade.
(og ja, jeg ved der findes nye versioner, men de lider af to ting: kræver en kraftigere maskine end jeg har og jeg er helt vild med CTF i Facing worlds ;-)
Jeg har været i diverse spil-butikker men spillet er som forsvundet fra jordens overflade.
(og ja, jeg ved der findes nye versioner, men de lider af to ting: kræver en kraftigere maskine end jeg har og jeg er helt vild med CTF i Facing worlds ;-)
På spilpriser kan du for det meste finde hvad du søger, mere præcist her, 3 forhandlere der alle har den på lager med en pris ned til 85.-
Håber du kan bruge det :)
Håber du kan bruge det :)
Ja, det er et FEDT spil - jeg købte det da det var blevet en "Classic", og det har jeg ikke fortrudt... jeg fik den store GOTY (Game Of The Year) edition på 2 CD'er, og den synes jeg til stadighed er sjovere end selv den nyeste UT 2004'er... :) Der er ligesom en anden (og bedre) "feel" over den goe gamle... :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.