mboost-dp1

Unreal Tournament

Gå til bund
Gravatar #1 - Cyrack
5. maj 2004 11:28
Er der nogen der ved hvor man kan skaffe den første version af Unreal Tournament? (vist nok fra 1998 eller der omkring)
Jeg har været i diverse spil-butikker men spillet er som forsvundet fra jordens overflade.

(og ja, jeg ved der findes nye versioner, men de lider af to ting: kræver en kraftigere maskine end jeg har og jeg er helt vild med CTF i Facing worlds ;-)
Gravatar #2 - funkymonkey
5. maj 2004 19:00
spilpriser kan du for det meste finde hvad du søger, mere præcist her, 3 forhandlere der alle har den på lager med en pris ned til 85.-
Håber du kan bruge det :)
Gravatar #3 - Cyrack
7. maj 2004 10:00
Takker :-) så venter jeg bare.... det er nok det fedste spil, imho :-)
Gravatar #4 - jakobdam
26. maj 2004 20:23
Ja, det er et FEDT spil - jeg købte det da det var blevet en "Classic", og det har jeg ikke fortrudt... jeg fik den store GOTY (Game Of The Year) edition på 2 CD'er, og den synes jeg til stadighed er sjovere end selv den nyeste UT 2004'er... :) Der er ligesom en anden (og bedre) "feel" over den goe gamle... :D
Gravatar #5 - Oddj0b
15. jun. 2004 02:34
Det er vist kun noget folk med en halv dårlig computer skriver, for jeg syntes at ut er blevet utrolig fedt i 2004.
Gravatar #6 - .dot
24. jul. 2004 11:25
#5 - Sir du, har selv en rimelig kværn - selvom jeg synes UT2004 er fedt, så er UT99 det fedeste IMO.
Gravatar #7 - kjones
24. jul. 2004 12:39
stop nu med det IMO IMHO jeg bliver skør af det!!! Jeg melder mig snart ind i foreningen for forkortelsers afskaffelse. :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login