mboost-dp1
Tilføje subtitles til avi...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
jeg har fået købt mig en af de dvd/divx afspiller har et par divx/xvid film, som jeg vil gerne brænde og afspille på mit dvd. Synes det vile være meget godt at have nogle danske subtitles til så jeg kunne følge med.
Nogen som kan komme med nogle gode råd???
Nogen som kan komme med nogle gode råd???
tak for the link men den der hjemmeside kender jeg godt i forvejen, men synes ikke rigtig jeg kan ikke rigtig finde nogle guides til..
Det er rimeligt besværligt at tilføje undertekster direkte til avi'en, men jeg har gjort det en gang for noget tid siden med virtualdub eller virtualdubmod og et plugin til det. Kan ikke huske hvad plugin'et hed, og det kræver du konverterer dine undertekstfiler til et bestemt format.
Fandt det hele via google og www.doom9.net så det burde være muligt :).
Det er rimeligt besværligt at tilføje undertekster direkte til avi'en, men jeg har gjort det en gang for noget tid siden med virtualdub eller virtualdubmod og et plugin til det. Kan ikke huske hvad plugin'et hed, og det kræver du konverterer dine undertekstfiler til et bestemt format.
Fandt det hele via google og www.doom9.net så det burde være muligt :).
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.