mboost-dp1
tildmeldingsknap ?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hey, jeg skal bruge en kode til en tilmeldingsknap, som der sender email og kode til min email så jeg kan oprette deres bruger inde på min hjemmeside ?
Du kan bare tage bussen og hente en tilmeldingsknap herhjemme, jeg har en extra liggende.. men bare lige sådan.. kunne du forklare lidt mere om det?
Du kan normalt ikke sende email fra en standard server man lejer. Hvis du kan det eller selv har en server vil jeg da rigtigt gerne lave det til dig i ASP med JavaScript...
Især hvis du lige fortæller lidt mer :D
Især hvis du lige fortæller lidt mer :D
Off-topic:
Trylleklovn, vil du ik uddybe hvorfor Happy-Cheese har fået en Flamebait for indlæg #5
Trylleklovn, vil du ik uddybe hvorfor Happy-Cheese har fået en Flamebait for indlæg #5
Her er som jeg forstår hvad du ønsker dig. Du retter bare hvis der er noget galt.
Du vil gerne have en knap hvor man tilmelder sig noget.
Denne knap kræver at man som bruger har indtastet sin e-mail adresse og password man godt kunne tænke sig hos dig.
Efter at trykke på tilmeld, bliver du tilsendt en e-mail med en ny brugers e-mail konto og password.
Du opretter brugeren på din side.
Her er som jeg forstår hvad du ønsker dig. Du retter bare hvis der er noget galt.
Du vil gerne have en knap hvor man tilmelder sig noget.
Denne knap kræver at man som bruger har indtastet sin e-mail adresse og password man godt kunne tænke sig hos dig.
Efter at trykke på tilmeld, bliver du tilsendt en e-mail med en ny brugers e-mail konto og password.
Du opretter brugeren på din side.
#9 ja, men sådan nogle indstillinger kan man jo ikke komme til at lege med nåår man lejer et webhotel... kan man?
Ikke før du kommer med et svar.
Kan ikke rigtig hjælpe dig uden at vide om du vil haven noget i PHP, ASP, Perl, Java eller hvad.
Ikke før du kommer med et svar.
Kan ikke rigtig hjælpe dig uden at vide om du vil haven noget i PHP, ASP, Perl, Java eller hvad.
Ok, har prøvet sider som denne : http://www.1-1list.dk Men kan ikke få det til at virke :S
Det kommer jo egentlig også an på, hvad man skal kunne som oprettet bruger?
Hvad skal man få ud af at oprette sig?
Hvad skal man få ud af at oprette sig?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.