mboost-dp1

Tangora Portal CMS

Gå til bund
Gravatar #1 - Derfor
9. okt. 2006 16:15
Hej jeg ville lige høre om der var nogle der havde erfaringer med Tangora Portal CMS og hvad i synes om det, såvel gode som dårlige indvendinger.
Gravatar #2 - buch
10. okt. 2006 12:08
Havde du da tænkt dig du skulle have en sådan løsning til at køre på din fars 128 Kbits forbindelse ;) ?
Gravatar #3 - Derfor
10. okt. 2006 12:30
#2 Får opgraderet internettet om ikke så lang tid..
Gravatar #4 - Acro
10. okt. 2006 12:38
#1 Derfor:
Du kan starte med at beskrive behov såvel som formål, så er det lidt lettere at yde kompetent vejledning ;-)
Gravatar #5 - Derfor
10. okt. 2006 12:42
#4 Jeg skal bruge det til hurtigt at redigere i sites, og til at smide nyheder, og billeder ind i forskellige kategorier.

Det var min lære der forslog det.
Gravatar #6 - buch
10. okt. 2006 12:47
Mon så ikke det var bedre at ligge det hos et hosting firma?

Arhg "&%"!# FLAMEBAIT han prøver på at udkonkurrere newz.dk "#"!!#¤ ligesom jollyholly
Gravatar #7 - Acro
10. okt. 2006 13:14
#5 Derfor:
Hvis du har et budget på 15.000 kr. (grundmodul + to valgfrie) for at skulle redigere lidt på nogle websteder, så kan jeg tilbyde dig en langt bedre løsning. Det kan jeg i øvrigt også til en tredjedel af prisen (kontakt mig, hvis du er interesseret i at høre mere)

I mine øjne, så er det et håbløst system, der ikke er lige så skalerbart som dels mit eget, men også de fleste konkurrerende systemer.

Endelig sidder jeg altid og tænker 'bondefangeri', når jeg ser et system, der baseres på skabeloner, og som samtidig forsøger salg at et modul til nyheder. Hvis nyheder ikke kan laves som en skabelon, så er systemet alt for elendigt, og så scorer de kassen på en omgang skrammel.
Gravatar #8 - Derfor
10. okt. 2006 13:24
#7 Acro, det er ikke mig der er betaleren men min skole, da de køber licensen til det, og så får jeg bare også lov til at bruge det.

Men det skal primært bruges til det.

Kontakter dig lige for at høre nærmere om hvad du kan tilbydde.
Gravatar #9 - buch
10. okt. 2006 13:27
Har tit tænkt over hvilke sider dit firma har leveret løsninger til, for at se hvordan det fungere?
Gravatar #10 - peter_m
10. okt. 2006 15:32
Jeg ville vælge plone...
http://plone.org
Gravatar #11 - Acro
10. okt. 2006 16:30
#9 buch:
Jeg har en politik om, at kunder hos mig beskyttes. Derfor er der kun enkelte, jeg har lavet aftale med om, at deres navn må bruges som reference. Idet det ikke må ske offentligt, så må du skrive til mig, hvis du er interesseret. Hvis du desuden giver mig e-mailadresse og fulde navn, så giver jeg dig adgang til en demonstration af systemet (dvs. en legeplads).
Gravatar #12 - buch
10. okt. 2006 17:54
Dette er fuldt forståligt, du ikke udlevere navne.

Pm sendt.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login