mboost-dp1
SVCD?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Nogen, der ved, hvad man skal bruge for at kunne spole frem og tilbage i videofiler, der er i SVCD-format?
Har aldrig haft problemer med at spole i MPEG2 (som SVCD er). Hvad benytter du til at afspille det?
Selv bruger jeg Media Player 6.4 + Elecard MPEG2 codecet (v1.4 apha - v2.x har en irriterende og rystende reklame hos mig)
Selv bruger jeg Media Player 6.4 + Elecard MPEG2 codecet (v1.4 apha - v2.x har en irriterende og rystende reklame hos mig)
En normal 43cm DVD-afspiller spoler også fint i SVCD!
Edit: den skal selvfølgelig kunne afspille SVCD, men det kan 9 ud af 10 også!
Edit: den skal selvfølgelig kunne afspille SVCD, men det kan 9 ud af 10 også!
#7: Hm, underligt. Ingen sync problemer her, eller på andre computere jeg har brugt det. Bruger alpha udgaven, fordi jeg ved det altid virker.
Den skulle ikke gerne "tage over" når du afspiller andre slags formater, det skulle den jo slet ikke kunne når du f.eks. spiller avi.
Den skulle ikke gerne "tage over" når du afspiller andre slags formater, det skulle den jo slet ikke kunne når du f.eks. spiller avi.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.