mboost-dp1

Stor mp3 med .cue fil til flere mp3er?

Gå til bund
Gravatar #1 - anarkist
25. jan. 2005 16:23
Jeg har et album der består af en mp3 fil på 110mb med alle numrene lige efter hinanden, og en cue fil. Findes der et program der kan dele filen op, så jeg får en mp3 fil til hvert nummer?
Gravatar #2 - Viperaberus
26. jan. 2005 14:16
Prøv Google
Gravatar #3 - Azjo
26. jan. 2005 18:36
Den skal du extracte som wav fil, og så vil .cue filen kunne emuleres.
Vil tro den du har sikkert er lavet ved hjælp af Monkey's Audio, så download, extract til wav, emuler og rip selv :)
Viper, det er fuldkommen unødvendigt at sige det der, of course har han allerede prøvet det.
Gravatar #4 - Viperaberus
27. jan. 2005 11:37
Viper, det er fuldkommen unødvendigt at sige det der, of course har han allerede prøvet det.
Det tvivler jeg på!
Nummer 3 resultat på min Google søgning ender i et forum hvor der er et link til http://musicutter.host.sk (Som så er flyttet til http://musicutter.szm.sk/ )
Dette program klarer opgaven uden at decode det oprindelige (intet kvalitetstab i modsætning til din løsning)

Til Admins: Kunne I ikke kigge lidt på Link-rutinerne? Det er lidt irriterende, at ) og . kommer med i links!
Gravatar #5 - anarkist
28. jan. 2005 16:08
Tak Viper, det er et perfekt program til stadset.
Gravatar #6 - Azjo
31. jan. 2005 12:26
err, at klippe det selv er da dumt?
Så er tiderne jo ikke det samme som den normale cd. Det er jo ligesom derfor den cue fil er med, ikke.
Desuden hader jeg når de gør det på den måde.. totalt unødvendigt, og ja, man mister jo kvali når man skal konvertere x2 :/
Har fået at vide at pointen er at når man så konverterer til wave og emulerer wav filen og laver en kopi, så er der ikke de der mærkelige hop som man jo får med en mp3 per sang.
At der så ikke er mange der gider brænde en cd idag er så en anden ting.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login