mboost-dp1

Stavekontrol i Word

Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
8. mar. 2006 21:13
Hej, jeg har et Engelsk officepakke (11) men der er ikke noget dansk stavekontrol i!

Men så har jeg hørt at man fra en anden comp kan overfører den fil som indeholder den danske stavekontrol/ordbog

Er der nogen som ved hvad den fil hedder?

Gerne svarer hurtig Tak! :)
Gravatar #2 - ZOPTIKEREN
8. mar. 2006 21:38
Du skal tæve de 3 (4) filer MSSP3DA.DLL , MSSP3DA.LEX , MSTH3DA.LEX og måske MSTH3DA.DLL (ved jeg ikke helt) ind i mappen
X:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\PROOF
Gravatar #3 - MiniatureZeus
8. mar. 2006 22:15
Tusind' tak for det hurtige svar :) Så kan jeg komme videre med min Dansk stil ;)

Go' nat til dem som har tid til at sove :S
Gravatar #4 - ZOPTIKEREN
8. mar. 2006 22:24
Er det nu jeg skal indskyde, at jeg sælger danske stile?
Gravatar #5 - MiniatureZeus
8. mar. 2006 22:40
haha foretrækker at skrive mine egne..! sidste gang jeg "lånte" en stil fra studienet opdagede min lærer det, og dumpede mig... hehe

Men ellers tak for tilbudet ;) :P
Gravatar #6 - buch
9. mar. 2006 09:02
#5 det oplevede jeg også i sidte uge, DAMM!

Men jeg slap for at dumpe, fordi jeg overbeviste hende om at det der var jo ikke min stil, og at jeg måtte have sendt den forkerte, hvilket lige gav mig ekstra 2 dage til at skrive en ny i :D
Gravatar #7 - MiniatureZeus
9. mar. 2006 09:47
Min lærer var sQ ik sådan til at overbevise... :S Men altså vi har en fri opgave, som vi enten kan skippe eller hun "glemmer" at tælle den med i årskarakter... hehe
Gravatar #8 - Bjørn
16. mar. 2006 11:55
Sådan en dansk stil... Hvad ligger den i? :-)
Gravatar #9 - svappe
17. mar. 2006 12:31
Intet andet end et stykke af din sjæl, resten skal bruges som betaling ved helvedes port...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login