mboost-dp1
Starcraft II - efter midnat?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Klokken 23:59 henter jeg mit eksemplar af spillet i den lokale Blockbuster :o)
Kan nogen bekræfte at vi kan aktivere/begynde at spille lige efter midnat? Altså at de europæiske SC2-servere er klar kl. 00:00:01?
Til dem der har hentet de online installations-filer, står der på Blizzard's side at de først kan bruges lidt senere, nemlig kl. 03 dansk tid (10am PST) .
Nogen der (med sikkerhed) ved, om de patches der kom under beta'en skal hentes og installeres inden vi kan spille? Og om de evt. kan hentes et sted nu? Da jeg fik adgang til fase 2 af beta'en måtte jeg vente ca. 45 min på at patche op til v. 1.17, og det holder jeg ikke til igen. Glæder mig for meget - har ventet så længe på det spil :)
Kan nogen bekræfte at vi kan aktivere/begynde at spille lige efter midnat? Altså at de europæiske SC2-servere er klar kl. 00:00:01?
Til dem der har hentet de online installations-filer, står der på Blizzard's side at de først kan bruges lidt senere, nemlig kl. 03 dansk tid (10am PST) .
Nogen der (med sikkerhed) ved, om de patches der kom under beta'en skal hentes og installeres inden vi kan spille? Og om de evt. kan hentes et sted nu? Da jeg fik adgang til fase 2 af beta'en måtte jeg vente ca. 45 min på at patche op til v. 1.17, og det holder jeg ikke til igen. Glæder mig for meget - har ventet så længe på det spil :)
Hold da op! I er da værre end en flok børn til en engelsk juleaften. Køb spillet og gå i seng, så er den helt sikkert klar, når I vågner. ;D
Jeg kan ikke spille de næste tre dage pga. rejse. Og er det ikke okay at glæde sig til noget der har været ~15 år undervejs, når man kan lide genren?
Jeg kan ikke spille de næste tre dage pga. rejse. Og er det ikke okay at glæde sig til noget der har været ~15 år undervejs, når man kan lide genren?
Jeg vil sgu også have lov til at gå amok. Jeg har glædet mig til dette øjeblik lige siden jeg var færdig med at gennemføre Brood War. Starcraft er uden tvivl det spil jeg har brugt mest tid med og det er da også helt sikkert mit yndlingsspil. At vi så derudover har skulle vente i så lang tid på en efterfølger gør bare at man glæder sig endnu mere.
Juleaften go home!
Juleaften go home!
Fedt, jeg får netop at vide på IRC at EU serverne er oppe allerede nu.
Her er et link
Edit: Asien, New Zealand m.fl er igang, så spillet bliver altså udgivet ved midnat i den tidszone man tilhører :)
Her er et link
Edit: Asien, New Zealand m.fl er igang, så spillet bliver altså udgivet ved midnat i den tidszone man tilhører :)
Det skal jeg også, men på den bærbare som står ved siden af :)
Her er linket hvis andre skulle have lyst til at se med hos Day[9]
Det skal jeg også, men på den bærbare som står ved siden af :)
Her er linket hvis andre skulle have lyst til at se med hos Day[9]
Supplerende til #11
Han laver 4 ugentlige live netcasts hvor han analyserer replays og svarer på spørgsmål om hvordan man bliver bedre til SC2. Han har over 12 års erfaring i SC Broodwar og er ganske kompetent og underholdende at lytte til. Han optager de direkte udsendelser og disse kan ses på dette link. Omend han ikke er progamer, er han IMHO godt på vej til at skabe sig en levedygtig karriere indenfor "SC2 commentating".
Han har så valgt at lave et kæmpe-arrangement på sit campus i USA, hvor han holder et count-down event, og når spillet er åbent i USA, live caster han finalerne i en turnering han har stablet på benene mellem 8 top-spillere fra henholdsvis Asien, Europa og USA.
(PS. er igang med at installere mens jeg skriver dette - awesome!)
Han laver 4 ugentlige live netcasts hvor han analyserer replays og svarer på spørgsmål om hvordan man bliver bedre til SC2. Han har over 12 års erfaring i SC Broodwar og er ganske kompetent og underholdende at lytte til. Han optager de direkte udsendelser og disse kan ses på dette link. Omend han ikke er progamer, er han IMHO godt på vej til at skabe sig en levedygtig karriere indenfor "SC2 commentating".
Han har så valgt at lave et kæmpe-arrangement på sit campus i USA, hvor han holder et count-down event, og når spillet er åbent i USA, live caster han finalerne i en turnering han har stablet på benene mellem 8 top-spillere fra henholdsvis Asien, Europa og USA.
(PS. er igang med at installere mens jeg skriver dette - awesome!)
Captain Awesome (14) skrev:450kr for den digitale version! Holy shit, tror jeg nok ikke lige at jeg gider at betale...
Du kan købe en key her for godt 340kr:
http://www.g2play.net/store/Starcraft-2-Digital-Do...
Du får den inden for en times tid vist nok
Tak for info, men jeg håber nu at jeg kan finde et eksemplar i Elgiganten på Amagerbrogade eller i Fields. De har forhåbentligt stadig nogle tilbage til 250kr...
Tak for info, men jeg håber nu at jeg kan finde et eksemplar i Elgiganten på Amagerbrogade eller i Fields. De har forhåbentligt stadig nogle tilbage til 250kr...
Hehe, det er ægte fan-support det der.
Jeg fik en t-shirt og plakat da jeg købte i Blockbuster til 400,-
Ret nice :)
Hehe, det er ægte fan-support det der.
Jeg fik en t-shirt og plakat da jeg købte i Blockbuster til 400,-
Ret nice :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.