mboost-dp1
Spooky....
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Jeg lader min pc stå tændt natten over..
En lille intel Quad Core, med 4Gb ram, et X-Fi Prelude og et grafikkort i 8800 serien.
Jeg vågner op, smutter hen til min pc, og det første den siger til mig da den vågner fra sin dvale er: "FireFox har nægtet at åbne da der ikke er nok resurser til rådighed"
Nå For satan tænker man så og åbner iTunes.
Slask siger den så: "Din computer er ikke i stand til at køre coverflow!."
Tænder noget musik, ser på boksen. Intet signal, den sender ikke lyd over spdif.
Min mus låser fast i Air mode, mit keyboard skriver den samme tast om og om igen... Min iPhone er frosset.
Og så er der nogen der har spist mine salte fisk*
Hva fanden sker der lige? Slukker pc'en og nu køre alt fint.
Tror min pc er en kvinde.
*Nok hunden
En lille intel Quad Core, med 4Gb ram, et X-Fi Prelude og et grafikkort i 8800 serien.
Jeg vågner op, smutter hen til min pc, og det første den siger til mig da den vågner fra sin dvale er: "FireFox har nægtet at åbne da der ikke er nok resurser til rådighed"
Nå For satan tænker man så og åbner iTunes.
Slask siger den så: "Din computer er ikke i stand til at køre coverflow!."
Tænder noget musik, ser på boksen. Intet signal, den sender ikke lyd over spdif.
Min mus låser fast i Air mode, mit keyboard skriver den samme tast om og om igen... Min iPhone er frosset.
Og så er der nogen der har spist mine salte fisk*
Hva fanden sker der lige? Slukker pc'en og nu køre alt fint.
Tror min pc er en kvinde.
*Nok hunden
nej, for den er bag en låge, som man skal havde en nøgle for at komme ind til.Hvad er bad lågen? The Force? Computeren? Hunden? Kvinden?
Det er forresten spild af strøm at have den tændt om natten THINK ABOUT THE CHILDREN! WHY WONT ANYONE THINK ABOUT THE CHILDREN!
sådan cirka. men lyder meget sjovt 8)
sådan cirka. men lyder meget sjovt 8)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.