mboost-dp1
Spil i Vista - Driver problmer??
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hej Newz!
Har nu endelig fået min nye pc. Med Vista 64bit. Og det er også rigtigt lækkert når man får kæmpet sig igennem indstillinger osv.
Dog har jeg nogle små problemer.
Kan død og pine ikke få Age of Empires III til at virke. Selv med nyeste patch.
World of Warcraft køre perfekt.
Crysis kan kun køre i direct 9?? Skulle det ikke understøtte 10.1?? Har muligheden for det men når det loader banen inde i selve spillet crasher min nye baby:) Skal dog siges det kun er demoen.
Har nyeste driver til grafikkort. Nogle der har et par ideer (andet end at smide Vista på hylden;))
Har nu endelig fået min nye pc. Med Vista 64bit. Og det er også rigtigt lækkert når man får kæmpet sig igennem indstillinger osv.
Dog har jeg nogle små problemer.
Kan død og pine ikke få Age of Empires III til at virke. Selv med nyeste patch.
World of Warcraft køre perfekt.
Crysis kan kun køre i direct 9?? Skulle det ikke understøtte 10.1?? Har muligheden for det men når det loader banen inde i selve spillet crasher min nye baby:) Skal dog siges det kun er demoen.
Har nyeste driver til grafikkort. Nogle der har et par ideer (andet end at smide Vista på hylden;))
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.