mboost-dp1
Spil?!!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Leder efter et spil som jeg tror hedder Blopp, og det er til mac. Men da jeg har Vista ville jeg hører om ikke der er nogen der har et link eller ligende, til hvor jeg kan downloade det?:D
Tak på forhånd xD
Tak på forhånd xD
Ja self. :D
Man er en bold/kugle som man styre med musen. Det gælder så om at man skal skyde nogle andre kugler ned på tid, og hvis tiden går bliver de til spøgelser der jagter én. Man kan også samle en masse power-up op, en af dem gør f.eks. at man bliver stor med pigge, og kan ødelægge kuglerne ved at flyve ind i dem.
Det var måske en lidt forvirrende forklaring, men håber den er til at forstå:D
Man er en bold/kugle som man styre med musen. Det gælder så om at man skal skyde nogle andre kugler ned på tid, og hvis tiden går bliver de til spøgelser der jagter én. Man kan også samle en masse power-up op, en af dem gør f.eks. at man bliver stor med pigge, og kan ødelægge kuglerne ved at flyve ind i dem.
Det var måske en lidt forvirrende forklaring, men håber den er til at forstå:D
Nej desværre:(
Det er et spil set fra oven. Det starter op med at man ser slottet man skal ind på. Og hvis tiden løber ud, bliver dem man skal skyde til grønne spøgelser, som man så skal undgå at blive ramt af:)
Er der ikke nogen der kender det? det er som sagt et spil til mac, men håber på at man kan få det til vista:D
Det er et spil set fra oven. Det starter op med at man ser slottet man skal ind på. Og hvis tiden løber ud, bliver dem man skal skyde til grønne spøgelser, som man så skal undgå at blive ramt af:)
Er der ikke nogen der kender det? det er som sagt et spil til mac, men håber på at man kan få det til vista:D
Hmm, troede s.. lige det var det rigtige..
Hedder det 'Dr. Blob's'Organism'?
eller måske
Bubble Thriller
Hov, den her ligner det du beskriver (dog til iPhone)?:
Alien Blobs
Eller Blob Island (3)
--
Ellers kan jeg ikke finde det...
Hedder det 'Dr. Blob's'Organism'?
eller måske
Bubble Thriller
Hov, den her ligner det du beskriver (dog til iPhone)?:
Alien Blobs
Eller Blob Island (3)
--
Ellers kan jeg ikke finde det...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.