mboost-dp1
spamassassin og mozilla thunderbird.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Ud over enkelte rygter om at der måske kommer noget interaktion mellem thunderbird i og spamassassin er der så nogen der ved noget om hvordan man får de to ting til at spille sammen.
Thunderbirds indbyggede filter er okey men der mangler de finere detalger af mere kontroleret filtre istedet for at stole alene på thunderbird's bayesienske filter
Thunderbirds indbyggede filter er okey men der mangler de finere detalger af mere kontroleret filtre istedet for at stole alene på thunderbird's bayesienske filter
Nu ved jeg ikke helt hvad du mener, men jeg har ingen problemer med at få dem til at spille sammen: Indstil filtret i Thunderbird til at kigge efter header feltet "X-Spam-Flag". Hvis dette indeholder værdien "YES", flyt til en spam mappe. Går selvfølgelig ud fra spamassasin er konfigureret efter behag. Jeg bruger f.eks. thresshold på 4.0.
Jeg mener hvordan får jeg spamassasin instaleret sådan at thunderbird får headere den kan bruge.
vi taler windows og pop3.
vi taler windows og pop3.
#3 Kan desværre ikke hjælpe, min spamassasin kører på linux. Om det er pop3 eller imap bør være ligegyldigt.
Spamassasin er nu et apache projekt, de har også en howto til Windows.
Spamassasin er nu et apache projekt, de har også en howto til Windows.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.