mboost-dp1
Software dre kan gi' mig båndbredde
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Jeg har en bror, som ofte sidder og chatter med forskellige venner på msn. Ofte har både ham og den/dem han snakker med webcams kørende. Jeg er overbevist om at det er derfor at alt hvad jeg laver på netter går langsomt (for det er kun når han bruger webcam at det er langsomt). Findes der et program, hvor jeg kan definere nogle værdier for up- og download for de forskellige IP'er, således, at jeg ved at jeg hele tiden har f.eks. 70% af båndbredden til rådighed?
På forhånd tak.
Mvh. Hans Højtærede Møjhed, Holmen.
Edit: Lige i det jeg trykkede "gem" opdagede jeg fejlen i overskriften.
På forhånd tak.
Mvh. Hans Højtærede Møjhed, Holmen.
Edit: Lige i det jeg trykkede "gem" opdagede jeg fejlen i overskriften.
prøv at google på bandwith limiter eller download limiter. Det burde give nogle gode resultater. Ellers søg på download.com - de har mange gode programmer.
Edit: Lige inden jeg trykkede gem troede jeg at der stod "hans højhælede møghed".. Det gjorde der så ikke.
Edit: Lige inden jeg trykkede gem troede jeg at der stod "hans højhælede møghed".. Det gjorde der så ikke.
Så vidt jeg ved så kan Windows' eget QOS (Quality of Service) sætte båndbredde begrænsninger på ikke bare bestemte brugere men også bestemte applikationer.
Jeg har prøvet at undersøge hvordan QOS implementeres, men jeg har ikke selv kunnet finde noget guides til at sætte det op - Det kan være du har mere held med det :)
Jeg har prøvet at undersøge hvordan QOS implementeres, men jeg har ikke selv kunnet finde noget guides til at sætte det op - Det kan være du har mere held med det :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.