mboost-dp1
Skrattende lyd.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hej.
jeg har det problem at mine højtalere og høretelefoner skratter når jeg har dem sat til computerne. Den skrattende lyd bliver større og større når jeg skruer op og når jeg skruer næsten helt op kommer der en høj hyle lyd som bliver ved med at være der end til man skruer ned igen. Det er noget som pludselig er kommet.
Har I nogen nogen forklaring på det ? og ikke mindst en løsning på mit problem.
jeg har det problem at mine højtalere og høretelefoner skratter når jeg har dem sat til computerne. Den skrattende lyd bliver større og større når jeg skruer op og når jeg skruer næsten helt op kommer der en høj hyle lyd som bliver ved med at være der end til man skruer ned igen. Det er noget som pludselig er kommet.
Har I nogen nogen forklaring på det ? og ikke mindst en løsning på mit problem.
Check om dine kabler ligger på nogle andre kabler. Det lyder som støj pga berøring med noget andet elektrisk ladet..
Eks.
Hvis dine højtalere sidder i strømmen, så prøv at sætte lydstikket på din finger. Så skulle højtalerne meget gerne brumme.
Eks.
Hvis dine højtalere sidder i strømmen, så prøv at sætte lydstikket på din finger. Så skulle højtalerne meget gerne brumme.
Det kan også skyldes, forkert installeret driver eller en koldlodning på lydkortet.
svappes ide, kan løses vad at du sikre dig at der ikke er nogle kabler der kryserover hinanden
Jeg har selv prøvet alle 3 tilfælde, men hvis det er koldlodningen, så kig på dit garentibevis, og hvis det er udløbet,så køb et nyt lydkort
svappes ide, kan løses vad at du sikre dig at der ikke er nogle kabler der kryserover hinanden
Jeg har selv prøvet alle 3 tilfælde, men hvis det er koldlodningen, så kig på dit garentibevis, og hvis det er udløbet,så køb et nyt lydkort
kabler inde i computeren ?
for ude for er der intet der berører hinanden. Og når jeg tager stikket ud og sætter fingeren på den brummer det..
for ude for er der intet der berører hinanden. Og når jeg tager stikket ud og sætter fingeren på den brummer det..
Soundblaster?
Hvis ja, prøv at geninstallere drivere, eller en kold reboot. Sluk helt for computeren, tag strømstikkende ud af alt dit udstyr (Computer, skærm, højttalere, etc) og hav det slukket i et minuts tid, tænd derefter alle tingene igen én efter en.
Pil lydkortet ud, og sæt det ind igen i en anden PCI port.
Eller endnu nemmere løsning på alle dine fremtidige problemer med lydkort:
Smid Soundblaster ud, og køb noget andet - hvadsomhelst andet.
Hvis ja, prøv at geninstallere drivere, eller en kold reboot. Sluk helt for computeren, tag strømstikkende ud af alt dit udstyr (Computer, skærm, højttalere, etc) og hav det slukket i et minuts tid, tænd derefter alle tingene igen én efter en.
Pil lydkortet ud, og sæt det ind igen i en anden PCI port.
Eller endnu nemmere løsning på alle dine fremtidige problemer med lydkort:
Smid Soundblaster ud, og køb noget andet - hvadsomhelst andet.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.