mboost-dp1
sis m760 Hjælp
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hej alle......
hjælp jeg har et problem med mit videokort/Grafikkort i min bærbar jeg har et sis m760 og jeg ville gerne spill call of duty 1 men jeg har engang fået noget opdatering ellers var det en driver et eller andet og kan jeg ikke huske hvor hvordan man gør er der en som kan hjælpe mig med det problem......????
hjælp jeg har et problem med mit videokort/Grafikkort i min bærbar jeg har et sis m760 og jeg ville gerne spill call of duty 1 men jeg har engang fået noget opdatering ellers var det en driver et eller andet og kan jeg ikke huske hvor hvordan man gør er der en som kan hjælpe mig med det problem......????
Min bil kan ikke starte, min vens bil kan godt, han sætter nøglen i og drejer så starter den... Hvad er der galt, og hvad har jeg trykket på af forkerte ting?
Jeg skriver her på newz.dk fordi jeg skulle bruge bilen til at køre hen og hente et grafikort til at spille med...
PS. Det er en grøn bil!!!
PPS. Jeg har hverken bil eller spiller CoD, men håber nogen kan se pointen
Jeg skriver her på newz.dk fordi jeg skulle bruge bilen til at køre hen og hente et grafikort til at spille med...
PS. Det er en grøn bil!!!
PPS. Jeg har hverken bil eller spiller CoD, men håber nogen kan se pointen
Du glemte at poste igen efter et minut, for at sige at det var vigtigt, fordi du skulle hente grafikkortet i aften ;)
Du glemte at poste igen efter et minut, for at sige at det var vigtigt, fordi du skulle hente grafikkortet i aften ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.