mboost-dp1
Simfarm
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hej Newz
For nogle år siden spillede jeg heletiden et spil der hedder simfarm, men nu kan jeg ikke få det til at fungere på vista.
Er der nogle der ved hvordan man kan få det til at køre.
Håber der kommer nogle svar
For nogle år siden spillede jeg heletiden et spil der hedder simfarm, men nu kan jeg ikke få det til at fungere på vista.
Er der nogle der ved hvordan man kan få det til at køre.
Håber der kommer nogle svar
nej der er ikke
der er
Åbn
Kør som administrator...
Del...
Fast gør til start
føj til hurtig start
send til
klip
kopier
opret genvej
slet
omdøb
egenskaber
der er
Åbn
Kør som administrator...
Del...
Fast gør til start
føj til hurtig start
send til
klip
kopier
opret genvej
slet
omdøb
egenskaber
ok.
nu siger den: this system does not support fullscreen mode. Choose`close´ to terminate the application.
og ih hvor jeg hadder engelsk, jeg fatter ikke hvad det betyder for de jeg ikke er god til engelsk
nu siger den: this system does not support fullscreen mode. Choose`close´ to terminate the application.
og ih hvor jeg hadder engelsk, jeg fatter ikke hvad det betyder for de jeg ikke er god til engelsk
#12 Under Kompatibilitet burde der også være et flueben hvor du siger den ikke skal være i fuldskærm. Har aldrig brugt vista ret meget, så ved ikke hvad det hedder..
#14,
Det er ligegyldigt..
Gamle dos spil, kræver full-screen mode, og det er disabled i Vista og frem.
Så for at spille SimFarm og bruge lignende lagacy spil/programmer, kræver det at man afvikler dem i DosBox som emulere den gamle usikre screen-mode, som de spil/programmer benytter sig af.
(Så vidt jeg huske, så er det noget med de gamle programmer benytter sig af man kan tegne grafik hurtigere udenfor det viste desktop area, og så flytte det ind på skærmen med en move.
Denne tegne uden-for-skærm+move er så hurtigere end at tegne på skærmen, hvor det visuelle skal opdateres, men samtidig havde det den side effekt, at du kunne lave fx. en popup udenfor skærmen, som havde aktivt fokus. og derfor kunne du få folk til at sige ja til det ene og det andet, som ikke var på skærmen)
Det er ligegyldigt..
Gamle dos spil, kræver full-screen mode, og det er disabled i Vista og frem.
Så for at spille SimFarm og bruge lignende lagacy spil/programmer, kræver det at man afvikler dem i DosBox som emulere den gamle usikre screen-mode, som de spil/programmer benytter sig af.
(Så vidt jeg huske, så er det noget med de gamle programmer benytter sig af man kan tegne grafik hurtigere udenfor det viste desktop area, og så flytte det ind på skærmen med en move.
Denne tegne uden-for-skærm+move er så hurtigere end at tegne på skærmen, hvor det visuelle skal opdateres, men samtidig havde det den side effekt, at du kunne lave fx. en popup udenfor skærmen, som havde aktivt fokus. og derfor kunne du få folk til at sige ja til det ene og det andet, som ikke var på skærmen)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.