mboost-dp1

Siden kan ikke vises reklamer fejl

Gå til bund
Gravatar #1 - Azjo
8. aug. 2006 18:08
Jeg har det problem at på mange sider får jeg en "siden kan ikke vises" der hvor bestemte reklamer er.
Det burde jo fint nok, men problemet er at den ligesom går fremad, så når jeg skal tilbage til fx home så skal jeg ikke trykke en gang, men 2 gange!
Når der er 2 reklamer, så er det 3 osv.
Og det er mega belastende :/

Kan se det har noget at gøre med shdoclc.dll/dnserror.htm, men jeg aner ikke hvad problemet kan være?
Det sker ikke for alle sider men 2 sider som det sker med er break.com og politiken.dk

Jeg bruger Kerio Personal Firewall men selvom jeg disabler er der ingen forskel. Jeg tænkte på at blokere med kerios firewall men enten fungerer det ikke eller jeg gør det forkert.

På politiken.dk kan jeg se følgende når jeg højreklikker og trykker egenskab på den fejlede side:

res://C:\WINDOWS\system32\shdoclc.dll/dnserror.htm#http://adserver.adtech.de/adiframe|3.0|323|1055360|0|170|ADTECH;target=_blank;grp=[group]

og på break.com er det:

res://C:\WINDOWS\system32\shdoclc.dll/dnserror.htm#http://rotator.adjuggler.com/servlet/ajr...81,166849&pos=2

Nogen anelse om hvad problemet kan være?

Har fundet folk med mit dll problem men der er hele deres net fucked, hos mig sker det KUN for reklamer.
Og de kan heller ikke vises i firefox skal det lige siges.
Gravatar #2 - Acro
8. aug. 2006 18:37
#1 Azjo:
Åben C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts og se, om der er tilføjet en liste over de forskellige værtsnavne. Det lyder som om, at det kunne være tilfældet.
Gravatar #3 - Azjo
9. aug. 2006 19:35
for hulan da, hele 177kb fylder den, og det er tonsvis af adsider der bliver sat til 127.0.0.1
Såvidt jeg husker er den kun på få linjer per default?

Nogen anelse om hvad for et program det er som har gjort dette?
spybot? adaware? kerio? AVG antivirus? trendmicro online virus scan? Det er alt hvad jeg har brugt siden jeg geninstallerede windows, og dette problem havde jeg altså ikke før.

Eller endnu bedre, kan jeg få IE til bare lade være med at gå et klik "fremad" ?? Så er mit problem jo sådan set løst. ;)
Gravatar #4 - Acro
9. aug. 2006 21:00
#3 Azjo:
Jeg tror, at Spybot - Search & Destroy indeholder nogle filtrer, der tilføjer det. Normalt indeholder filen følgende:

# Copyright (c) 1993-1999 Microsoft Corp.
#
# Dette er HOSTS-eksempelfilen, der bruges af Microsoft TCP/IP til Windows.
#
# Denne fil indeholder IP-adressetilknytninger til værtsnavne. Du bør ikke
# angive flere end en post pr. linje. IP-adressen skal placeres i den første
# kolonne efterfulgt af det tilsvarende værtsnavn.
# IP-adressen og værtsnavnet kan adskilles af mindst ét mellemrum.
#
# Kommentarer (som disse) kan indsættes på individuelle linjer eller efter-
# følge computernavn. Kommentarer skal anføres med nummertegn '#'.
#
# Eksempel:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # kildeserver
# 38.25.63.10 x.acme.com # x-klientvært

127.0.0.1 localhost

Jeg er ret sikker på, at du kan løse problemet med browserens oversigt, hvis du installerer en webserver. Du kan altså sætte IIS eller Apache til at køre i baggrunden, og så slipper du formentligt for problemet.
Gravatar #5 - stodderen
10. aug. 2006 04:19
er det ikke lovligt meget at installere for bare at lytte på en port for at undgå det billede?

en simpel .hta kan f.eks. klare det

<html>
<head>
<HTA:APPLICATION SHOWINTASKBAR=NO WINDOWSTATE=minimize>
<script language="vbscript">
set winsock = createobject("MSWINSOCK.Winsock")
winsock.LocalPort = 80
winsock.Listen
</script>
</head>
<body>
</body>
</html>
Gravatar #6 - Azjo
11. aug. 2006 19:13
Har ingen erfaring med html eller apache osv, dog med ftp server applikationer.
Kan du forklare hvordan jeg skal gøre det #5?
Gravatar #7 - stodderen
11. aug. 2006 19:22
well, det var bare et simpelt POC, som du kan gemme som en .hta fil og køre, men, htaer er så vidt jeg ved altid synlige på skærmen, så hvis du lige laver en lille exe fil i et eller andet .net sprog, c++, visual basic, eller whatever, der gemmer sig selv, og lytter på port 80 er det løst
Gravatar #8 - Azjo
11. aug. 2006 19:28
Nu er jeg endnu mere lost, jeg har INGEN erfaring med noget som helst kode ;)
Kan det hentes nogen steder?
Du må osse gerne lige forklare hvad det er jeg skal gøre præcist.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login