mboost-dp1
Se om PC er online
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Jeg leder egentlig efter et ret simpelt stykke software, som jeg går ud fra findes, men jeg ikke har kunne google mig frem til.
Havde forestillet mig noget i retning af en prik i systrayen, som vha. ping en gang i minuttet viste grøn eller rød hvis computeren i den anden ende svarede.
Findes det?
Havde forestillet mig noget i retning af en prik i systrayen, som vha. ping en gang i minuttet viste grøn eller rød hvis computeren i den anden ende svarede.
Findes det?
Jeg har set noget lignende på en netcafe en gang - hvor det outputtede til en hjemmeside !
Kunne godt bruge noget lignende :)
Kunne godt bruge noget lignende :)
Det kan umuligt være særlig svært at lave i fks. delphi.
Hvis man endelig finder et program, der kan gøre det, så er det som regel en eller anden tåbe, der har lavet det, som mener han skal have $10 for det, ellers må du kun prøve det i begrænset shareware udgave ..
Hvis man endelig finder et program, der kan gøre det, så er det som regel en eller anden tåbe, der har lavet det, som mener han skal have $10 for det, ellers må du kun prøve det i begrænset shareware udgave ..
Nej jeg kan heller ikke forestille mig det er særlig svært at lave, hvis man altså ved hvordan.. Men der plejer nu tit at være noget freeware når det er SÅ simple programmer.
Det skal bruges til mit WLAN, hvor min fætter, 2 lejligheder væk, kobler på. Så jeg kan se hvornår jeg kan misbruge internettet og hvornår han skal have en chance for at komme på.
Det skal bruges til mit WLAN, hvor min fætter, 2 lejligheder væk, kobler på. Så jeg kan se hvornår jeg kan misbruge internettet og hvornår han skal have en chance for at komme på.
Mange tak!
Det med at outputte til en hjemmeside kan du jo sagtens få PHP til (og alle andre sprog vel), det har jeg da selv lavet.
Men lookathost ser fin ud, men det havde være endnu bedre hvis den vista status i stedet for de øjne i systrayen, så man ikke skal åbne programmet for at se status :(
Det med at outputte til en hjemmeside kan du jo sagtens få PHP til (og alle andre sprog vel), det har jeg da selv lavet.
Men lookathost ser fin ud, men det havde være endnu bedre hvis den vista status i stedet for de øjne i systrayen, så man ikke skal åbne programmet for at se status :(
Nu har jeg ikke lige testet, men en søgning på google gav mig, http://www.freedownloadscenter.com/Network_and_Int...
Ud fra beskrivelsen lyder det som det du søger :)
Ud fra beskrivelsen lyder det som det du søger :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.